Vad fan. Lämna mig utanför lustgasgrejset! =)
Jag tror inte att någon kan bli mindre ointresserad av lustgas än vad jag är... Jag vet bara elen i maskinen.
Men hur har vi nu kommit fram till att du har kopplat?
Jadu, vi kom aldrig fram till något överhuvetaget. Köpte ju systemet ifrån en skoter som TOBE har använt, och då är det ju taget direkt ifrån en F7 -03 (som min), och kilen som tog bort det skrev bara på ett papper hur det skulle kopplas.
och all el runtekring systemet satt ju fortfarande ihop så det var bara kablarna till ECUn och jorden som jag behövde dra, och nu har jag slarvat bort papperet som det stog på.
Men i vilket fall som helst så dör han då jag trycker på knappen, och jag antar då att det är ett elfel, då inte spridaren sitter i luftburken. Men kan de vara så att den dör just pågrund av att den inte sitter i burken, och han bara sprudar in mer soppa, och inge mer luft?
För de käns ju mer som att den borde blörda lite innan han dör om det nu är pga. bensinen, men de gör han ju inte heller, de är precis som att trycka på dödaren.
Men en sak jag funderat på är att det är 1st krontolldosa, och 2st "reläer" eller vad det nu kan vara, varav en av dom har 4st kablar i sig och den andra 3(om ja mins rätt), och den där med 4 är platt och i metall, med ett hål i mitten, kan det vara så att den ska jordas? något du känner igen camata?
Tror du det skulle hjälpa dig om du såg bilder på konrolldosan, är det lättare att försöka hitta nå kopplings schema då?
Tacksam för all möjlig hjälp!