Godaste ölen efter skoterturen?

Error^

Välkänd medlem
5 nov 2007
366
0
16
www.pixbox.se
Norrlands guld 33 cl är fint så har vi ju Mariestad glasflask, en annan klassiker är ju prips blå 3.5% och guiness
 

Återfallet

Välkänd medlem
6 sept 2008
828
1
16
61
kiruna
Blir väl den som råkar stå i kylen då... annars är norska Nordland pils och Mack öl jävligt goda! :beer:
 
D

Deleted member 6797

norrlands guld,carlsberg,bjorne bryg är dom 4 enda ölen tycker om


edit: jag kom på att i thailand så ska de va:singha beer
å i mexico så är de corona extra
 

Granvåg

Medlem
28 jan 2008
20
0
1
Sollefteå
Bishops Finger, Kentish Strong Ale, passar ganska bra. Annars är det inte fel med en Norrlands Guld nedsköljd med en 8:a Nyköpings...

Å för att vara övertydlig har man parkerat skotern och hängt in nyckeln i nyckelskåpet...
 

krull_91_

Välkänd medlem
12 sept 2006
116
0
6
Lycksele
Men den godaste ölen som jag någonsin druckit är Bulgariens största öl märke, och det är Zagorka. Finns fan ingen godare.
 

mogafaga

Medlem
11 mar 2009
10
0
1
Måste bara ta upp tråden då jag såg den. Bästa ölen efter turen måste väl ändå vara Bombardier Ale!
 

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
Själv gillar jag lättdrycken, svalkande öl, budweiser, san miguel osv.
Men favoriten är och förblir Gösser, finns ingen öl jag hellre tar efter en dag på skotern, en dag i skogen med sågen eller en dag på flotten, Då blir det Gösser.


Sen finns det en annan öl jag gärna dricker, Guinness, men då MÅSTE den vara på fat. burk och flaska blir långt ifrån den smak och känsla man får från ett riktigt guinness-fat. (kan sitta i huvet på mig, men jag upplever stor skillnad)
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
En kall Carlsberg Export i glas falska eller en Olvi Export, den också i gals flaska ! :D
 
Last edited:

Magoos

Aktiv medlem
15 feb 2007
92
0
6
Kiruna
Jag lägger en röst på en kall immig glasflaska vid namn KARHU :) finns inge mysigare än en hel dag ute på skotern och sen på kvällen bada vedeldad bastu med en karhu i handen! 10p :nuts: