Köpte min -o4a 800HO i höstas på en firma,dom hade bytt till nya gummin alldeles innan jag köpte den.ha haft lite problem med att den surar när den stå på tomgång så jag tänkte montera dit 6mm spacerplattor som ja hade på enduro 700an.när ja väl börja peta isär så inser jag ju att det inte alls e likt,sitter ju redan orginal monterade 12mm spacer(ung.)skrinnlade då vidare spacer planer o började titta på gummina.dom hade börjat upplösas innifrån vid anläggningsytan mot flänsen.!syntes inget utanpå. åkte till handlarn som skulle reklamera.sen gick dom in på bossweb o ska beställa nya från ärkestörsta brp i finland.SKITEN E RESTAD fram till sista mars.hur e de möjligt att nordens största brp försäljare ha slut på en pryl som det e sån åtgång på pga värdelöst material??!! :bootyshake: ett reklamations ärende lär inte gå snabbt heller så även om man få gummina på garantin så e säsongen slut för att inte finnarna ha åtgångs prylar på hyllan.fruktansvärt dåligt. alla ni som kör 800 HO.det e insidan som räknas!!!!!:evil: