Musik!!!!!!

Casy

Välkänd medlem
5 dec 2007
628
0
16
Mörsil/Krokom
Själv föredrar jag punk/rock framför allt annat, men pop/metal står även varmt om hjärtat.
Danko Jones, Alterbridge, The hives, Fallout boy, Backyard babies
eller
Slipknot, Disturbed, Rise against, Sonic syndicate, Sum 41, Kiss
och vi får inte glömma
Aerosmith, Foo fighters, Salem al fakir, Rage againt the machine, Creedence

Detta är ett urplock ur min låtlista. Alla får inte plats som sagt =)

Jag vill även passa på att fetdissa Volbeat och Timbaland. Sjukt dåliga!
 

Fland

Välkänd medlem
4 sept 2008
504
1
16
Sveg
Svårt att rabla alla band man gillar, men själv gillar jag ... allt bra utom rap och sånt!

Favoriterna är dock Mötley Crüe,
Också är det en hel del In Flames.
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
Jag lyssnar på det mesta! Är en periodare :D
Just nu så rullar Movits! Nya album "Äppelknyckarjazz" i min playlist. :cool:
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
Just nu i lurarna när jag kör skoter:
Nightwish,ÄLDRE Takida,Jah Cure,Winnerbäck,Guns n´roses (nya plattan) och nån enstaka reggae,Kellyfamily,Imperiet ,Scorpions o Metallica.

märkligt hur tempot ändras med musiken :rock:
 

RilleJ

Välkänd medlem
26 dec 2008
304
0
16
Piteå
Jag lyssnar också, i ena örat så jag hör skoter och omgivning med! För mig funkar det riktigt bra! Väljer musik beroende hur jag vill köra för just den turen.. Busa :rock: Eller bara glida :cool:
 
B

Biosteel

Jag lyssnar också, i ena örat så jag hör skoter och omgivning med! För mig funkar det riktigt bra! Väljer musik beroende hur jag vill köra för just den turen.. Busa :rock: Eller bara glida :cool:

sjukt skönt att glida omkring med skotern coh lyssna på musik samtidigt =)
 

Rotax454

Välkänd medlem
12 dec 2008
384
0
16
Älvdalen
Pantera, Slayer, Alice In Chains, Black label society, Ozzy och nästan all möjlig Metal :)

Btw, nån som vet vart låten i Slednecks 8 finns. Saving one - Up , heter låten. finns ju ingenstans. :bawling:
 

Nisse_XC700

Aktiv medlem
8 sept 2008
52
0
1
Avesta
slipknot, helloween, dragonforce, takida, bullet for my valentine, dope, stratovarius, nightwish, volbeat, hammerfall...

Men det finns inget som slår Children of Bodom!!
 

Xen0

Välkänd medlem
7 sept 2008
212
0
16
Luleå
Mycket rap (Mainstream - Underground) men lyssnar på allt möjligt så länge jag tycker det är bra.
 

Max_K

Välkänd medlem
15 sept 2007
2.534
1
36
Koskullskulle
sjukt skönt att glida omkring med skotern coh lyssna på musik samtidigt =)
Yep! Dock kan jag bara köra med sony ericssons headset eftersom dom blir som öronproppar också. Men dom brukar vilja glida ut ur örat efter ett tag, vilket är tråkigt :(
 

Burré

Välkänd medlem
7 dec 2006
300
0
16
Östersund
Är som dig (RilleJ) en periodare men under åren har man samlat på sig sina favoriter, så jag kan ju rabbla upp dom man kommer på :evil:

Arch Enemy, Arctic Monkeys, Bad Religion, Beach Boys, Blind Guardian, Bloodhound Gang, Children Of Bodom, Cradle Of Filth, Danzig, Dark Funeral, Dark Tranquillity, Deep Purple, Dire Straights, Dimmu Borgir, Disturbed, Finntroll, Franz Ferdinand, Hardcore Superstar, Him, In Flames, Johnny Cash, Killswitch Engage, Korn, Megadeth, Metallica, Millencollin, Nickelback, Opeth, Ozzy, Pantera, Queens Of The Stone Age, Rammstein, Ramones, Slayer, Slipknot, Sublime, Soilwork, System Of A Down, Static-X, Tenacious D, The Hives, The Rolling Stones, The Shadows, The 69 Eyes, Trivium,
" Långa Bollar på Bengt - Svenne Rubins " :)

Det var dom flesta, åtminstone dom jag lyssnar konternuerligt på.
Mvh.
 

Engström

Välkänd medlem
10 sept 2007
1.634
2
16
Dvärsätt, Sweden
har också ericssonheadset, funkar skitbra, hör motorn lite svagt ändå samtidigt som man har ställt in autosvar och kan prata om nån ringer.
folk har blitt förvånade vad bra det hörs.

extra gött om man sladdar led med det montona motorljudet då.
 

Nikki_sixx

Aktiv medlem
3 jan 2008
56
0
1
Hudiksvall
Guns n roses, d-a-d, mötley crue, takida, backyard babies mm. Gillar egentligen det mesta men hårdrock känns som det mest självklara!
 
B

Biosteel

Yep! Dock kan jag bara köra med sony ericssons headset eftersom dom blir som öronproppar också. Men dom brukar vilja glida ut ur örat efter ett tag, vilket är tråkigt :(

men gör som jag då. bara att plocka fram kniven och modda så man får direkt passform till örat så dom sitter =) sen kör jag bara med en lur i örat för att vara uppmärksam på varvet på skotern o omgivningen :)