Låter som en najs produkt. Men blanda inte in vrid i det positiva. Att den har högre vrid än hk på ett visst varv har inget med smörjning att göra. Förhållandet vrid och hk är konstant vid varje varvtal, alltså vridet kan inte helt plötsligt bli högre vid ett visst varvtal utan att hk inte ökar.Jag har varit en av tesst piloterna på detta då jag har en kolega som känner dessa som har utveklat detta under 5års tid. så det kommer bli succe när detta släpps!! Det finns otroliga fakta kring massor av bromsningar på snöskotrar och 2taktare över lag och det är häpnadsväckande resultat i både vrid och hk ! Gången på skotern blir mkt hårdare och gasresponsen är grym! Vridmomentet på mellanregistret är i vissa fall högre än hk antalet på bromsproven !! Nice med vrid som en 4 takt och rappheten från 2takt !! Det talar för sig själv!! ELLER!?
Håll ut så kommer det ut en tråd om detta!! Priserna ligger i förbrukning som 2takts oljan men komm då ihåg att du blandar 10-15 ggr mindre än med anvisad rekomendation som du har till just din maskin Jag har legat på 0,4% Men gått ner på 0,2% som det är rekomenderat och jag e mkt nöjd!
Jag har varit en av tesst piloterna på detta då jag har en kolega som känner dessa som har utveklat detta under 5års tid. så det kommer bli succe när detta släpps!! Det finns otroliga fakta kring massor av bromsningar på snöskotrar och 2taktare över lag och det är häpnadsväckande resultat i både vrid och hk ! Gången på skotern blir mkt hårdare och gasresponsen är grym! Vridmomentet på mellanregistret är i vissa fall högre än hk antalet på bromsproven !! Nice med vrid som en 4 takt och rappheten från 2takt !! Det talar för sig själv!! ELLER!?
Håll ut så kommer det ut en tråd om detta!! Priserna ligger i förbrukning som 2takts oljan men komm då ihåg att du blandar 10-15 ggr mindre än med anvisad rekomendation som du har till just din maskin Jag har legat på 0,4% Men gått ner på 0,2% som det är rekomenderat och jag e mkt nöjd!
Vet inte om jag tror så mycket på detta... För nog att man håller det hemligt, men SR, SM eller Skoter borde ha snappat upp det! Om inte tal på USA!Jag har varit en av tesst piloterna på detta då jag har en kolega som känner dessa som har utveklat detta under 5års tid. så det kommer bli succe när detta släpps!! Det finns otroliga fakta kring massor av bromsningar på snöskotrar och 2taktare över lag och det är häpnadsväckande resultat i både vrid och hk ! Gången på skotern blir mkt hårdare och gasresponsen är grym! Vridmomentet på mellanregistret är i vissa fall högre än hk antalet på bromsproven !! Nice med vrid som en 4 takt och rappheten från 2takt !! Det talar för sig själv!! ELLER!?
Ring PF Racing och fråga om de hunnit köra på det här pulvret än, och hur det fungerar.Vet inte om jag tror så mycket på detta... För nog att man håller det hemligt, men SR, SM eller Skoter borde ha snappat upp det! Om inte tal på USA!
De verkar lite skumt tycker jag..?
Men upp med bilder på bromsningar, samt lite fakta om "Mirakel medlet"
samt företaget som tillverkar det! har inte skrotat idén ännu men vill gärna läsa mer om det
Hum.. Har googlat lite om detta ämnet bor.. Fann blandannat detta:Låter det för bra för att vara sant.... så är det också i regel det!
Typiskt troll inlägg av Thundercat. Ny reggad på forumet för att få möjlighet att sprida lite gratis reklam.
Annars är det inte helt ossannolikt att han helt enkelt är död, Bor är fruktansvärt cencerogent, giftigt helt enkelt. Hudkontakt räcker, gravida kvinnor får inte ha någon som helst kontakt med Bor. Förångad lär den ge lungcancer ganska snabbt.
Chansen att Bor som tillsatts för bränsle i en förbränningsmotor, skulle bli godkännd, är väl ungeför lika stor som en snöboll har i helvete...
Låt säga att man kör 2.5% oljeinblandning i en maskin och börjar köra på Bor istället, och då på 0.5% inblandning.Hum.. Har googlat lite om detta ämnet bor.. Fann blandannat detta:
"Elemental boron is nontoxic and common boron compounds such as borates and boric acid have low toxicity
(approximately similar to table salt with the lethal dose being 2 to 3 grams per kg) and therefore do not require special precautions while handling. Some of the more exotic boron hydrogen compounds, however, are toxic as well as highly flammable and do require special handling care."
Saxat från Wiki-Bor
Så nu till frågan om det är Borsyra eller Bor+väte.. Vilket har 2 helt skillda "farlighets" nivåer. Men åter till om BOR kommer bli nått, nja bara för "dyna-geeks" som vill sparka ur den sista hästen ur stallet!
(Kan ju ha fel men vill gärna se lite dyna siffror som är innan jag ändrar min åsikt!)
:ciao:
Med hänsyn till "datalagen" så gör vi så här istället:jasså så allting e bara en bluff alltså med andra ord :S? för han va ju mest bara inloggad en enda gång sen så försvann han :S