Chassit tåll bra med stryk. Är för övrigt den förmodligen bästa allroundskotern i den prisklassen. Inte bäst eller värst på något, men mkt bra på det mesta. Rätt injusterade så går de riktigt bra och snålt. Hållbarheten är iallafall i mina ögon den bästa av samtliga märken. Därav vikten också...Tja, de är ju rätt tunga så någonstans måste de ju ha placerat vikten. Men om det är i chassiet måste nog någon annan svara på
Jag kör själv en MM 700 -00. Den går helt utmärkt! Både på led och att klättra. Det enda som kan vara ett litet problem (min är det inte så på) är att mattan kan vara lite sprucken. Men de håller ändå bra. Många kollar aldeles för mycket på vikten. Den är lite tungre än de andra skotrar som kan gämföras med MM700, men det är inget problem egentligen.
Har då för mig att en MOuntain maskin ska ha smal framvagn.
Dessutom har jag för mig att Yamaha klassade det som mountain maskin när den kom ut...
Låter som att du vet vad du vill ha. Köp min.Är också sugen på en Mountain max till nästa säsong. Det är ju lite av en allround skoter med 51:ens luggar på mattan så nog borde man ta sig fram med den tycker man.
Klart dom är lite tyngre men tror inte det känns när man kör, det gör det iallafall inte på min srx. Yamaha trollar ju som bekant mycket med tyngden, placerar den där den inte känns lika mycket.
Lutar starkt mot en sån. -00 ligger bra i pris nu också.
Quikrods + no-slip och lite modifiering av körställningen så:rock:
Tackar för det. Den går iaf riktigt riktigt bra. =)Grymmt fin Max Robster :beer:
Nu måste jag börja modifiera på nytt när jag såg din
Blir det inte lite varmt under huven ? Jag var tvungen att linda med avgasbandage.