Nu står jag i valet mellan FLY minibend eller solex Quad , vilket tycker ni?
Finns det nån hemsida vars man kan beställa såna styren?Köpte ett biltema styre idag får testa hur länge de håller, verkade ganska skönt iaf. Har dock inte testat fästena.
Biltema har ingen webbshop, bara att fara ner till Luleå om du vill handla..Finns det nån hemsida vars man kan beställa såna styren?
Det funkar bra för mig men det är nog inte så stadigt om man rullar runt.så biltema funkar bra?
Har inte provat det men det verkar vara sköna mått iaf. Och hållbarheten då ? Det borde ju inte hålla sämre än biltemas oversize (802cm breda) styre och det har ju fått riktigt bra kritik för priset... Visst detta är lite högre men mycket smalare !!någon som köpt biltemas "mini mx" styre?
Helt korekt! Biltemas är mest värd pengarna. det är billigt och viker sig om du rullar och det är de som är bra, du slipper vika styrstången som är bra mycket dyrare. Renthal viker sig aldrig om du rullar men det gör som sagt styrstången rätt lätt. Så köp biltemas fatbrastyre! tror inte ens det kostar 300 någonting på 200 har jag för mig =)Renthal är ett fint märke.
Provat Biltemas styre? Dock värdelöst om man råkas rulla men om man kör lungt är det ju ett bra altenativ ca 300kr.