Göra någon form av startramp menar du ?
Jo det kanske skulle fungera...
Ta med sig en massa mattor (vanliga rums mattor) Då kör man väl inte på barmark..? :hmmmm2:
Göra någon form av startramp menar du ?
Jo det kanske skulle fungera...
Själv ser jag det ganska svårt att ska en sandstrand..haha njae kanske inte men det stog ju att man inte fick skada vegetationen o sånt
Själv ser jag det ganska svårt att ska en sandstrand..
Detta är när man kör på snötäckt mark.haha njae kanske inte men det stog ju att man inte fick skada vegetationen o sånt
En fråga bara..Detta är när man kör på snötäckt mark.
Körning på barmark i terräng är totalförbjudet, detta oavsett om man skadar eller inte skadar mark och vegetation.
då borde man väl ju få köra ut på en båtsättnings ramp, för dom är ju dessutom inte heller allmän väg ??????
hur mkt effekt behöver man egentligen för att kunna få skotern att gå på vatten? räcker en 40 hp fläktis??
There's only one way to find out? Ut å pröva och redovisa resultatet här sedan. Vad är det för modell vi snackar om?hur mkt effekt behöver man egentligen för att kunna få skotern att gå på vatten? räcker en 40 hp fläktis??
Haha en ski-doo safari, blir nog att jag provar nån gång i veckan då, kommer kanske filmThere's only one way to find out? Ut å pröva och redovisa resultatet här sedan. Vad är det för modell vi snackar om?