Inte jag häller, men redan innan hade den c:a 1dm stora sprickor i "vecket".. Då förstärkte vi höll ett tag. Efter detta så svetsa han ihop chassiet, höll c:a 10mil sen var det sprickor igen..Grabben på bild fixar inte att styra med bromsen i luften och lyckats tappa plasthelvetet där baki samt kylare.
Jag är inte förvånad ifall det är en spricka genom hela skotern när man gör så där med en maskin.
jo men återigen en skoter blir inte utesedd till bästa ledskoter flera år irad för att den går skit efter leden ? .. köpte han skoter begagnat så kan jag förstå att dte finns sprickor i veckena.. e ju en fördel att kika upp maskinerna ..Inte jag häller, men redan innan hade den c:a 1dm stora sprickor i "vecket".. Då förstärkte vi höll ett tag. Efter detta så svetsa han ihop chassiet, höll c:a 10mil sen var det sprickor igen..
Men men.. Den är grymt rolig längs myrar o mer "freeride" åkning så länge du inte ämnar åkningen åt Led eller Hopp!
Ja, det är ju inte alla som kan svetsa i aluminium...Efter detta så svetsa han ihop chassiet, höll c:a 10mil sen var det sprickor igen..
Jag har aldrig sagt att den är dålig... (om det var mina kommentarer du syfta på)hehe jasså men det finns ju nåtning som heter handhavande fel oxå .. jo alltså smaken e som baken när man kör .. sj så ligger jag med en mountain maskin ofta efter leden och man blir van.. men att säga att F7 är en dålig skoter e då totalt skitsnack dom rasar inte mer än andra skotrar som inte blir skötta ska ni se
Skrev fel, han lämnade in den hos svetsareJa, det är ju inte alla som kan svetsa i aluminium.
kunde man hitta en skoter som va perfekt skulle det ju ha varit göttans sry det handlar allting om att kompromissaJag har aldrig sagt att den är dålig... (om det var mina kommentarer du syfta på)
Säger bara att den har endel brister men vilken ***** skoter är perfekt..?
tydligen inte för vissaF7 är en skitkul skoter, räcker inte det?
Alla skotrar racklar..