R
rotax=)
okej har funderat på en sån också. men gåre bra och hoppa med långa skotrar?det beror ju på vad du vill köra!
Men jag tycker att du ska köpa en summit xp 800 -09:a!!!:rock:
har sj beställt en sån.....
okej har funderat på en sån också. men gåre bra och hoppa med långa skotrar?det beror ju på vad du vill köra!
Men jag tycker att du ska köpa en summit xp 800 -09:a!!!:rock:
har sj beställt en sån.....
Jodå, de går men inte nåra jätte hopp a la slednecks. Men lite mindre hopp bör gå. Vet inte hur ski-doos nya lätta boggie tål stryk. Men om du e sugen på en lång å ändå vill hoppa så tror jag att Assault RMK 800 e vägen för dig.gåre bra och hoppa med långa skotrar?
Det kommer inga 800rr!Nya IQ 800 rr såklart
Om du menar varför Sverige inte tar in IQ 800rr är eftersom dom inte tillverkas.Okej inte så bra koll på Polaris, men hitta inte skotern i modell programet för detta år.
Fast svenska ÅF kanske tar in dom?
Varför säljas i Sverige och inte Usa?
Håller med... Finns ingen grymmare.Lynx RE-X 800r -09 utan tvekan!
hmm okej men då säger vi då så hära re 800 lr assault rmk 800?då tror jag på Assaulten eller re´n då jag tror att boggien på summiten inte tål lika mkt stryk som dom andra.
Haha, jag förstår då varför!jag röstar för assault!
kolla bara på dom här 4 filmerna på assaulten så förstår du varför jag tycker att du ska ta den.
http://www.polarisindustries.com/sv-se/Snowmobiles/2009/DeepSnow/800ASSAULTRMK/Pages/Gallery.aspx
Ska du köpa en allroundskoter som är rolig, så ska du titta på arctic cat crossfire eller Lynx Xtrim modellerna!HEJ!alla.nu har jag tänkt köpa mej en ny skoternu är fråga till er vilken skoter tycker ni att jag ska köpa av 08,och 09 modelerna? kom med förslag en bra bus hopp skoter.:aetsch: