Org. drev på MM

JeppeR

Välkänd medlem
31 jan 2008
928
0
16
Arvidsjaur
Du fick just svaret av Yamaha_Nisse. Sen vet du ju förmodligen vart den ska sitta på styret?!

Ja jag har en Mountain Max -00!

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
okej tack! :D

Snabb fråga,
pris på mash huv? hemsidor? skulle vilja se vad dom kostar! dom är så förbannat snygga, enligt mig iaf :rolleyes:

MvH Alexander

Yamaha_nisse

Välkänd medlem
22 mar 2007
7.744
5
36
Eskilstuna / Åre
www.ayriders.com
okej tack! :D

Snabb fråga,
pris på mash huv? hemsidor? skulle vilja se vad dom kostar! dom är så förbannat snygga, enligt mig iaf :rolleyes:

MvH Alexander
BILLIGAST och bygga själv.
Bara ta alumium "band" o nita ihop som formen efter buken.
Gå in o kolla på www.ntcfritid.se under deras projektskoter. + hör med dom vart du hittar mesh* tyg. ;)

Sen kan jag ju säga, rullar du eller nått så blir det nog bygga ny ram då inte mesh huvar håller för nått!

slednecks

Välkänd medlem
14 jan 2007
609
0
16
Skellefteå
Det finns ju en kille i Boliden som bygger mesh huvar har jag för mig men vet inte riktigt vars
Det var ju han som bygge den till ntc projektskoter

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Har mailat och fråga ntc om tillverkarens nr/mail adress och få se om jag får något svar snart! :) mycket beroende på pris också, om den är för dyr blir de inget av!:)

da_loof

Välkänd medlem
8 feb 2008
1.585
0
36
Häggenås/Grötom
Tack!, nu blir det att ta isär boggien imorn och förstärka tunneln så gott de går! :)
haha bra då är det inte bara jag som är nybörjare, och som du säger, det är roligt att meka! :D

Kan nån säga nånting man kan göra i boggien så den blir lite roligare att köra, ska inte kosta något mycket, bara några hundralappar!

Tackar för era svar!

Mvh Alexander
Tjo
Ett litet PS
OM det är din skoter som du har bilder på, på pixbox.
Så HAR du redan quickrods monterat i din boggie!
http://www.pixbox.se/pic_show_id21980510.html

mrballz

Välkänd medlem
1 feb 2008
1.334
1
16
Kåge, skellefteå
Blir nog att ta på sig att försöka bygga en mesh huv! :D, kan ju inte skada att försöka!
Måste bara få lönen!
Wish me good luck! :beer: