Reservdelar, Yamaha cs 340 long - 98

t42_

Aktiv medlem
14 jan 2008
88
0
6
Kiruna
Hej! Har svårigheter med att hitta vissa reservdelar, vet att den är lite äldre men va *** det måste ju gå å hitta massa delar. Har ni nått bra ställe? Behöver topplockspackningar och hela avgasröret, (effekt) :rolleyes:
Nån som har några uppgifter på hur många hk en cs 340 får ut.. ? När vi mätte var de 109 men de har ja svårt å tänka mig. :confused:

Last edited:

slednecks

Välkänd medlem
14 jan 2007
609
0
16
Skellefteå
Har du sökt på
skoterdelen?
jofrab?
lockners bil ock mc?
duells?
eller så hör du med din åf dem kan ju ta hem det du söker

130fi

Välkänd medlem
1 mar 2007
810
0
16
Drevdagen
Hej! Har svårigheter med att hitta vissa reservdelar, vet att den är lite äldre men va *** det måste ju gå å hitta massa delar. Har ni nått bra ställe? Behöver topplockspackningar och hela avgasröret, (effekt) :rolleyes:
Nån som har några uppgifter på hur många hk en cs 340 får ut.. ? När vi mätte var de 109 men de har ja svårt å tänka mig. :confused:
32 hk
Har mycket svårt att tro att det finns effektsystem till den,men kolla hos demonteringarna.
Det mesta i reservdelar finns bl a hos www.rinab.nu

lars

Välkänd medlem
31 dec 1999
1.496
0
16
Om du behöver reservdelar så har Yamaha i Lillholmsjö en hel del till de där skotrarna tydligen... kommer inte ihåg vad handlarn heter men kolla eniro.

leijon_

Välkänd medlem
2 jan 2007
270
0
16
33
Östersund
CS 340 har vad jag har hört 34hk, och det finns en aaen pipa om du söker på ovation. Delar tycker jag finns liter här och var, ET pipan passar i alla fall inte alls den pekar ju åt vänster och på CSn sitter den åt höger