Bilder: Fastkörningar

Pejij

Välkänd medlem
3 apr 2008
830
0
16
Arjeplog
Den första bilden satte jag ju bara dit för att bättre få den andra bilden jag postade i ett sammanhang.
Den tredje där du fastnar på planmark såg jag aldrig att du redan hade postat innan du sa det.
Ang. Planmarken: Du har inte nog med skill.:hahaha:
Ok, jag kör fast på plan mark. Men du kör ju fast i nerförsbacke ;)

Jonathan

Välkänd medlem
10 jan 2006
3.880
2
38
Gällivare
Om du tycker att det inte räknas som fastkörningar, vad är det då? =) kanske inte vanliga fastkörningar men han tog sig varken framåt eller bakåt utan att man fick dra i skotern, lyfta den osv :beer:
klart som korvspad att det var fastkörningar, har själv en i gänget som alltid lyckas med dom fulaste fastkörningarna liknade dom där :hello:

maqqe17

Välkänd medlem
18 aug 2008
492
1
16
Skellefte
Har ingen bild på den här kameran men en sån här ruta fastbultad i originalrutan.
*Bild*
Annars har vi en annan klassisk rutmodell.
*Bild*

Grymt off topic, men när vi snackar höga rutor måste jag bara få visa den här xD

[/URL]

Kan lägga till en fastkörning också så kompenseras det :rolleyes:

Den här såg inte så farlig ut på bilden men de va riktigt jobbigt att få lös den, och jag va redan helt slut då, hade kört fast 20 sekunder tidigare också :D

D

Deleted member 6797

hittade den här bilden på datorn, ganska jobbigt å ta lös de aset :D

[/IMG]

dedär är en som ja känner, i koler 6 mil väster om piteå
han som tog de kortet heter edvinsjolund å finns här på forumet

D

Deleted member 9532

Bjärndräparn där på högruteockelbon ^^ Och fjööl av!

Kkthxbai

Aktiv medlem
9 dec 2008
50
0
1
Timrå
klart som korvspad att det var fastkörningar, har själv en i gänget som alltid lyckas med dom fulaste fastkörningarna liknade dom där :hello:
haha ok =) missuppfattade dig bara lite, när du färglade just ordet Fastkörningar, lät som om du var ironisk! :p

AC_zr

Välkänd medlem
2 sept 2008
1.074
0
16
vilhelmina

inte skoter men tycker de räknas som en fastkörning :p

från vägen :p hoppas de inte gör nått att de inte är skoter.