klart det räknas du verkar ju sitta fastvet inte om ni tycker att dom räknas får ni bestämma själv, dålig kvalite på dom 3 första dom är tagna med mobil när det hände och ganska mörkt ute.
klart det räknas du verkar ju sitta fastvet inte om ni tycker att dom räknas får ni bestämma själv, dålig kvalite på dom 3 första dom är tagna med mobil när det hände och ganska mörkt ute.
ja mest troligt e ju att han har klättrat dit efter att han kört i klippanhur i helvete vhar han kommit dit??
Mysig smäll..
Vad gick sönder..? Mer än chassie, kylare..
va small du in i? ser ju inte så kul ut..
Fy fan.. Själv vart med om liknande senarium, kom o ladda upp för en back o helt plöstligt varm man 2 meter upp i luften.Ja jag skulle upp i en backe och hjälpa en kompis när han fastnade så jag tog lite fart och drog i väg uppåt och allt gick ju bra tills det kom en liten knöl så den skickade upp skidorna i luften och sen när dom slog ner i snön igen så flög skoten mer eller mindre upp igen och det small utav He*vete
tog mig nån meter till sen där stod jag så var väl mer eller mindre vad som hände.
och kylarn höll inga problem den är hel trots att den ser ut som ett S eller nå men chassiet är det inte mycke kvar av och boggien är sne här och var, sen så vet jag inte hur det är men det har då tryckt upp rejält under variatorn så vet inte vad mer som är snett, sprucket och av under huven.
mja tall vore väll synd att kalla den förJa, den satt ordentligt. Hade halva tallen inlindad runt styret och a-armarna.
Hur många meter snö har ni egentligen?Ja, den satt ordentligt. Hade halva tallen inlindad runt styret och a-armarna.
haha mycke kvistar på den tallenJa, den satt ordentligt. Hade halva tallen inlindad runt styret och a-armarna.
Fy fan.. Själv vart med om liknande senarium, kom o ladda upp för en back o helt plöstligt varm man 2 meter upp i luften.
Som tur höll allt utom främre kylaren o ett stag i boggien för mig.
Blire försäkrings ärende lr rep?
Haha aa blir så med lite snö och höga stubbar det blir att ta ut det på försäkringen och det kostar 6 tusen inte lika kul när man köpt skotern för typ 1-2 månader.
haha mycke kvistar på den tallen
Hur många meter snö har ni egentligen?
mja tall vore väll synd att kalla den för