Ja fan det var ingen Polaris rätt av dig en SLYnx skall det vara :ciao:Är det där verkligen en Polaris? Ser mer ut som en Lynx tycker jag, om man kollar på huven
Det var en fin avslutning på den dagen iaf.
Ja fan det var ingen Polaris rätt av dig en SLYnx skall det vara :ciao:Är det där verkligen en Polaris? Ser mer ut som en Lynx tycker jag, om man kollar på huven
Eller mycket mindre så slapp du jobba i motlut :ciao:Här önskade man att man hade lite mer än 125Hk... :hmmmm:
Haha!! Sant så sant :laugh:Eller mycket mindre så slapp du jobba i motlut :ciao:
Hade du haft mera hade det vart en mycket brantare backe som du kört fast i.
Jag tror den här e lite mer ovanlig
Liten chock man ska få vid en sån här fastkörning
och popcorncamata
Fan va fint du skulle ha haft en bira och en skön stol bara :beer:
Ok trodde alla rmk 600 -08 hade ho-motorn.Eftersom det var en 600cfi, så 125Hk. 600HO har däremot 120Hk. På pappret då förstås
Hahahha, hur lyckades du med det där? Välte du ner den övre skotern med vilje eller?
Haha, det är inte jag som har lyckats med det där, amerikanerna kan domHahahha, hur lyckades du med det där? Välte du ner den övre skotern med vilje eller?
600 155" satte de cfi motorn i, och 61mm. kammar, tror inte det finns så många RMK 600cfi 155" i Sverige...?Ok trodde alla rmk 600 -08 hade ho-motorn.