Bilder: Fastkörningar

kenth

Välkänd medlem
27 sept 2011
1.397
2
38
Säter
Leafo:
Om tunneln inte varit fullastad så hade du lätt kommit upp:). Och vad är det för brunt till vänster om skotern? Rom o Cola?:)
 

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Leafo:
Om tunneln inte varit fullastad så hade du lätt kommit upp:). Och vad är det för brunt till vänster om skotern? Rom o Cola?:)
Det är polaren, önskade just då att det var Rom & Cola och inte skit som han drog med upp från bäcken där han satt fast några minuter tidigare...

Säger åt honom att han kör e-tec och behöver inte reservdunken, han hävdar dock att den är för om han skulle träffa på nån tjej som kör Polaris. Kan inte argumentera mot den logiken ;-)

Skickat från min GT-I9300 via Tapatalk 2
 

Pyrro

Välkänd medlem
12 sept 2005
2.807
1
36
Sundsvall
Går inte just bättre när man ska upp på en led ifrån sidan


Såhär kan det bli ibland (jag är inte räkan på bilden :p )


Och en bild på min gamla trotjänare
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
K-len, köp dig en viksåg

Lätt att ha med även på dom kortaste resorna och tycker själv att den är snabbare att rensa upp när man stängt in sig ordentligt...

Har både såg, fiskars kortskaftsyxa och spade med.

Använder allt varje resa, oftast när man klättrar där det är en skidbredd tätt ibland.
 

Emanuel

Välkänd medlem
30 sept 2012
936
3
16
Dalarna
Tycker sågen blir för mjuk när den ska rymmas i skaftet. Brytit av två redan... Därför gick jag över till en sån här som sågar på tillbaka-draget och sen dess har det hållt ihop. Men den är ju minst ivägen där.

skickat via tapatalk från S3an