Strömsund!

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Förutom att remmen är slut, bromsklossarna är helslut och att jag inte har nåt lyse så :)

Fast de grejorna kommer på måndag..

NiklasNico

Aktiv medlem
21 dec 2008
58
0
1
Strömsund
idag var man till fångsjön med en kompis, syrran och hennes kille, det var inte det bästa vädret å de när vi kom, det blåste och solen gick ner:( men men det vart juh en skoter tur ändå:) har alla annda varit idag?

NiklasNico

Aktiv medlem
21 dec 2008
58
0
1
Strömsund
Yeah idag har man bes ny gaswire, bromswire och en drivaxel till hastighetsmätarn:) kul så man kan hä på styrhöjarn och fatbar styre:)
[/IMG]

olofmikael

Välkänd medlem
23 okt 2008
1.646
0
16
Strömsund
muråsen och tullingsås har några fina områden att köra på.. dock lite störande att allt ska smälta och frysa, så hoppas på lite snö annars tar ja mig inte långt. schysst skoter niklas!

NiklasNico

Aktiv medlem
21 dec 2008
58
0
1
Strömsund
Tackar mikael:)
Sv: Strömsund!

--------------------------------------------------------------------------------

muråsen och tullingsås har några fina områden att köra på.. dock lite störande att allt ska smälta och frysa, så hoppas på lite snö annars tar ja mig inte långt. schysst skoter niklas!

NiklasNico

Aktiv medlem
21 dec 2008
58
0
1
Strömsund
Sv: Strömsund!

--------------------------------------------------------------------------------

varsego niklaas aja, någon som ska ut och gasa något i helgen?

jag ska nog ut en sväng:) får juh min nya gas wire och längre broms wire till höjarn;D åsså en ny drivaxel till hastighetsmätarn:)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Kanske de ;P beror på om ja hittar nån som ska åka med å har lust att sponsra med bensin =)

Vet du om de skulle bli nån provkörning? har hört både att de ska finnas så man får testa nåra modeller och att de inte skulle bli nått av de.