Strömsund!

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
någon som är på att jungla på med skoter till storåbrännan till den 7:e då? så denna skoter träff an bli av någon gång:D

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Storåbränna den 7:e? :eek:
Japp =)

Här blir vi några som kommer att åka från Sikås dit.
En jobbarpolare som har stuga där (Sikåsskälen) kom rätt nyligen hem därifrån efter en hel del åkning. Riktigt sjyssta vyer runt Almdalen.

Synd bara att det vart varmt tidigare så snön hade smält på sjöarna och fryst igen var lite småskralt med kylning men det gick.

rave800ftw

Välkänd medlem
14 aug 2008
338
0
16
strömsund
väldigt svårt att få till en träff värkar det som själv så ska jag köra till storåbrännan 7 feb från strömsund dom som är intresserad av att följa med kan lju skicka ett privat medellande eller kontakta mig så kan vi bestämma tid och plats innan vi far..

mvh joakim turesson // 0738115572

HenkeEdge

Välkänd medlem
18 jan 2006
1.754
0
36
Sandviken
Jo vi är några stycken, Ser ni någon med en blågul Edge X 600 och svartröd jacka och mattsvart intergralhjälm så kan det vara jag.

Två av "gubbarna" jag åker med kör Yamaha Warrior, resten vet jag inte.

Så vi blir nog några där iaf. Skulle även tippa på ett stort mörkertal som inte skriver på forumet om det med. Men skulle det vara lite folk där så blir det väl mer provkörningstid till oss som är där. ;)

et 340t/r

Välkänd medlem
11 nov 2005
1.746
1
38
31
luleå/Ösd/Storåbränna
Synd att man redan är där :eek:
Ser jag någon av era skotrar så kanske jag fotar den å lägger in här ;)
Mej kan ni nog se i röd tobetröja, eller en blå sinisalo jacka + en kamera! :)

_night_stalker_

Välkänd medlem
17 jan 2007
4.334
1
36
Strömsund / Straejmie
Vart va du å körde?

Lite bilder från ida :D

Jocke körde fast i ett krondike som vi lekte lite i :D

Jag tog mig nästan upp

För lite fart

Jag skulle ha försökt svänga höger ist för att försöka köra upp för backen med så lite fart..

dhenniz

Välkänd medlem
17 nov 2005
1.163
3
38
Strömsund
såg riktigt roligt ut det där, var själv ute en sväng igår och idag, körde lite diken och okörda skogsvägar och sånt runt ufors och vågdalen, men vågar själv inte testa gränserna så mycket då jag alltid är ute ensam och kör.
men gammskotern funkar över förväntan, körde lite på skrå och sånt. testade lite hur den går efter ombyggnaderna.

De jag känner vill bara köra sjöar, leder och sitta och grilla....