Värdering M6?

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
37
Byyn
Precis som rubriken lyder.. Vad betingar en M6 -07 för värde mellan tummen och pekfingret? Allt är givetvis helt och fungerar, alla servicear gjorda och miltal runt 170-200mil..

Tycker det är ganska svårt att veta då det inte finns många M6or ute till försäljning.

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
det hade varit kul och veta! har en lynx x-trim just nu och är djupt olycklig att jag har bytt bort arctic cat mot lynx.. så måste ha caten snarast !!!

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
det hade varit kul och veta! har en lynx x-trim just nu och är djupt olycklig att jag har bytt bort arctic cat mot lynx.. så måste ha caten snarast !!!
Jag förstår att du är olycklig efter det bytet:rolleyes: Jag har aldrig ägt Rotax och kommer aldrig äga någon heller!

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
alltså privat tycker jag att 60 till 65 tusen låter rimligt.. med tanke på att en m8 -07 kostar mellan 70 till 75 tusen.har sett nån m8 från 70 till 80 tusen iaf.. men såg nyss en m6 -07:a på blocket för 79 tusen.. hade gärnat velat veta hur han tänkte där. dessutom så tror han att får tillbaks pengarna som har har satt för elstart och det är 10 tusen.. ja fy fan..kom med kommentarer om denna annons.. värt?? http://www.blocket.se/ och då ska ni kolla på denna samtidigt http://www.blocket.se/ vilken tar man?? hmm jag tycker att det inte är svårt val... synd bara att jag inte vill ha en m8, men när det tydligen inte nån prisskillnad så kanske man ska ta en m8? haha så sjukt

Senast redigerad av en moderator:

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
37
Byyn
Hehe hade jag haft råd att skaffa summit-09 eller RMK-09 så hade jag sålt den... nu har jag endel andra saker att prioritera än en ny skoter, så jag får väl dras med "gammeln" en vinter till och satsa på lite godis till den ist, typ v-kitt och hi-flowgrenrör och en ppc burk.

lerling

Välkänd medlem
21 jan 2007
595
0
16
kiruna
hehe ok.. det var ju trist. är sugen på en m6 men priset som är nu på blocket så nej tack ! btw såg du killen där med en m6 med svart huv han skriver att den tar 1.8?

jpn

Välkänd medlem
3 nov 2005
230
0
16
37
Byyn
Jo jag har sett det... funderar på att ringa snubben och höra hur f-n det är möjligt =)

som sagt soppa drar dom, dels pga mattan och även på grund av motortekniken.. det är det inget snack om..

dock nu när den är in på service nu om nån vecka så ska dom allt få fixa så den får lite mindre än i dagsläget då den bluddrar och har sig på mellanregistret och kan inte arctic cat ÅF fixa det, ja då får väl tikka ta en titt.