Lite rörande när en "grön" person säger såhelvete yamaha nisse första yamahan som jag vill ha grymt bygge hörru =)
Lite rörande när en "grön" person säger såhelvete yamaha nisse första yamahan som jag vill ha grymt bygge hörru =)
Lite rörande när en "grön" person säger så
Jo, fast den lät lite skönare förut innan jag börja få problem med toppen!haha ja de får jag hoppas . men satan vilket skönt ljud du har fått till i den :evil:
ev får jag köpa koppar pasta lr dyl. o täta org packningar.
Hehe, sorry, kanske inte heter kopparpasta.Täta med kopparpasta? e uppvuxen med att använda de som smörjmedel typ, tex gängor, belägg osv osv, aldrig hört att de ska gå å använda som tätningsmedel. Säger varken eller utan en frågan för min del som då lär mig nå nytt eller så du inte står där sen!
Inte konstigt att den tar 5 liter milen. Du kör ju bara runt runt, innan du harklat dig iväg en mil så har du ju kört 8 egentligen
Billigt och braÖhm, är väl så där man kör skoter? Ska jag köra på led kan man ju lika gärna köpa en Apex. :hmmmm:
Kan säga att körde 1½ mil och sluka i säg 9 liter eller närmare än fjärdedel av tanken.
Citrerar Rasmus:får man fråga hur mycke pengar du har lagt ut på skotern? riktigt j*vla najjs bygge iaf
Är väl dags för den slutliga sumeringen.. OBS lite saker komemr väl tillkomma:
Skoter - 42.000kr
SLP PP skidor - 2500kr
Styre och höjare - 1500kr
V-force - 1500kr
Reedspacers - 500kr
Boost-bottle - 1000kr
Billet topp - 3500kr
Nya kolvar - 2500kr
Fotsteg - 1000kr
Digatron - 2500kr
Nytro baklyse ~1300kr (bytte bort det mot lite annat skräp dock)
Fram lyse - 400kr
Fox float fram - 4500kr
Boggie skenor - 3000kr
Fox float bak ~ 5000kr inkl schimsning
Svingar ~2000kr
8" vändhjul - 1000kr
Drev o kjedja - 1400kr
SLP bromsskiva - 1500kr
Heavy hitter - 2000kr
Supertips - 2500kr
Sekundär - 4000kr
Vattentemp - 500kr
Turbokit - 8000kr
Dail-a-jet - 1000kr
Tunnelkylare - 1300kr
Alublock - 400kr
+ Saker som färg, kablar, o små pill ~1000kr
Summa: 99'300kr och kanske c:a 5000kr kvar i saker som IC, Slang, Dump, El-pump, "oväntade" kostnader!