Vad är det för fel med att pumpgasa? Måste ju vara betydligt nyttigare än att blåvarva skotern....Ja den gick orent på filmen i projekttråden också. Sen så verkar ägaren verkligen gilla att pumpgasa...
håller med....Vad är det för fel med att pumpgasa? Måste ju vara betydligt nyttigare än att blåvarva skotern....
Läser ni längre upp så har jag problem med toppen + att den inte går helt rent.Hmm...sådär låter inte en rätt inställd yamaha trippel. Låter riktigt konstigt på fullgas. Mycket bensin och olja skulle jag gissa på.
Vem har sagt att man måste blågasa? Belastningarna ökar ju om man gasar på det där sättetVad är det för fel med att pumpgasa? Måste ju vara betydligt nyttigare än att blåvarva skotern....
Ja den gick orent på filmen i projekttråden också. Sen så verkar ägaren verkligen gilla att pumpgasa...
Kan du länka filmen ?Finns en film på när jag kvaddar innan backen pga för hög fart och att det var ruskigt guppigt/spårigt.
//Rasmus
Finns inte ute på youtube lr dyl.Kan du länka filmen ?
Ja, du kanske inte borde äga en skoter...och varför skulle det vara onyttigare och blåvarva?.. : p
Tack! :beer:Men sluta gå offtopic! Diskutera det i en annan tråd!
letade men hittade inte på youtibe.. länka gärna om du ver var man hittar den....Skulle jag inte pumpgasa skulle jag inte ha en chans o hålla mig kvar på skotern.
Skulle jag ju nå toppen av kullen i typ 100km/h.
Finns en film på när jag kvaddar innan backen pga för hög fart och att det var ruskigt guppigt/spårigt.
//Rasmus
Har inte lagt upp den... Ett träd skymmer crashen så, men om så är kan jag ladda upp den.letade men hittade inte på youtibe.. länka gärna om du ver var man hittar den....
Tackar.. Kört upp 80 liter soppa nu UTAN (större) problem. Jävligt stoltalla har vi problem med våra tripplar, jag har dock bara problem med att få ner kraften i backen då den vill kugga i tid och otid.. och så väntar jag på luftfiltrerna som aldrig vill komma..
annars j*vla roligt att du faktiskt kör med skotern
Äntligen det har vi alla väntat otåligt på =)Sen har jag "lov" nu i 5 veckor, så turbo bygge börjar redan imrn!
Äntligen det har vi alla väntat otåligt på =)