Snö någonstans än??

SPARTA

Välkänd medlem
17 sept 2007
112
0
6
Sundsvall
snöade som satan förut idag!
lite dålig bild men man ser ju hur det vräker ner :D

tog helt ärligt ca 2-3 min att bli så där vitt från att det inte var nån snö alls :D


så idag la man på vinterdäcken och nu har man varit ute och sladdat ikväll och fått skäll av nån gubbe som säkert bara va avundsjuk för att inte han kunde köra brett ;) :p
Och imorgon så ska det snöa större delen av dagen! :rock:
 
S

StoxResearch

Här i Gällivare börjar det vara svinkallt för det mesta. Men ingen snö. Nästa gång det kommer snö ligger det garanterat kvar.

Mängden frost ökar dock för varje dag, :p
 
D

Deleted member 6797

här är det 3 minus på dan och 8 minus på kvällen. vatten gar frusit dock inte tjockt men.

bättre att ha kallt först sen snö
 

Antonol

Välkänd medlem
1 mar 2007
2.881
2
36
Strömsund
Den lilla snön som kom ligger kvar. Tur att det inte börjar lägga sig på hög riktigt än, då får man bara sån ångest :afraid:
 

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
Snöade här i förrgår och då kunde jag inte bärga mig så jag fick lov att prova skotern lite :) vart 1.4km på åkern :) och fan va kul der va. va typ bara 2cm snö :p
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Var å prova ny skotern på frosten i snödags. Nå gissa vem som kommer ut å skäller ut mig som sa*tan och börjar söka regg plåten(den sitter på rutan och rutan är i förrådet), och har ringt snuten. Jo min knäppa granne. Hann precis hem innan civil bilen kom förbi.

Det var inte äns på hans mark jag körde.
Ojoj, längtar tills första snön kommer så att man kan fara å köra där igen å se vad han gör. Men då ska de vara snö så de inte blir nå skador på marken ifall snuten kommer igen.
 

Yaman

Välkänd medlem
7 okt 2006
128
0
6
ca15cm har trillat ner här i ludvika

snöar fortfarande

synd att man inte fattar hur man lägger in en bild oO