509films - Evolution

R

Robin

Enda bra låten och enda låter jag vet av i låten är den just efter presentationen.
Skillet - Rebirthing

Btw så står alla låtarna i eftertexten..
 

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Superbra film iaf, lite väl mycke uppförsåkning. Men de va rätt roligt att se på de i den här filmen. Sekvensen med Brett Turcotte är nog bland dom bästa sekvenserna jag sett nånsin!!

Musiken va helt okej. Sen kul att man kunde välja om man ville ha musik, blandat musik/motorljud eller bara motorljud.
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Köp Sled Heads 4 istället
Knappast om du frågar mig. Om Evolution får starka 4 av 5 puderdagar i betyg så får Sled Heads 4 en mycket svag 2. Faktiskt en av de sämre filmer jag sett ärligt talat. Ska jag rekommendera någon som jag personligen tycker är ännu bättre än Evolution så är det Boondockers 5 (aliVe kallad med V:et som står för 5). Det är en svettigt bra film med friåkning som ger en koncentrationssvårigheter flera månader fram i tiden!

//Rob
 

MrMunken

Välkänd medlem
10 okt 2004
752
1
18
Rossön
Evolution är kanske den bästa filmen jag sett hittills, rolig åkning och bra musik. Har höga förväntningar på Bondockers aliVe också...
 

Robster

Välkänd medlem
14 okt 2004
790
0
16
Dalarna
Evolution är kanske den bästa filmen jag sett hittills, rolig åkning och bra musik. Har höga förväntningar på Bondockers aliVe också...
Du kommer inte att bli besviken. :D När du börjar titta så kommer du att se ut så här :bawling: av avund. =:D