Onekligen BRP's "racematta".Vad har den för mått? mönstret ser nästan ut som en brp racematta, rätta mig om jag har fel. lite svårt att säga med bara en bild. Men nog lär den funka som crossover matta.
Det är ingen ripsaw det där så du kan vara lugnAj glömde jag bort siffrona det är 307x38x3,7cm och det står inget om märke eller mjukhet. Jag behöver en ny matta och vill få tag på en crossover eller liknande matta, ej ripsaw.
Jo det var den på blocket igår den är tydligen redan såld så det blev ändå inget. Att det stod camoplast gjorde inte att jag ändå inte visste vad det var för matt modell...var det inte dendär mattan som var ute på blocket igår ?? de var då den bilden iaf! då stog de att de var en camoplast 307*38*37..
.. tycker den ser lite lurig ut.. men den ser ut att vara samma typ som på min lynx, 345x380x44mm, längden kanske inte är samma, men om de e samma material/hårdhet/mönster så äre en bra matta.. inga kammar av än.. och den mattan har jag haft sen 03.. på renegaden 05an min sitter de en MYCKET sämmre matta.. oxå BRP orginal.. massa kammar av-. .