"Tro" kan man göra i kyrkan Om man provkört bägge inser man snabbt att AC:s fläkt 570 inte går att jämföra i rapphet och styrka med Genesis 80:an....de lirar i helt olika klassprestandan? tror inte att det är så farligt snabbare lr starkare än arctic cats 570 !
istället för att gnälla så jävligt så kom med varför det är så j*vla mycket fel på grejerna eller gå in på nå annan forumsdel.har multi purpose och phazer exakt samma motor? alltså dom har inte moddat phazers motor nåt?om inte så suger ju fan phazer, körde en multi förra vintern.. det var ju ett skämt
Är ju garanterat skillnad,men i grund är det samma motor. Tänk på att multi är ju både större och tyngre,sen så är den en jävligt skön touring maskin,vad trodde du??????har multi purpose och phazer exakt samma motor? alltså dom har inte moddat phazers motor nåt?om inte så suger ju fan phazer, körde en multi förra vintern.. det var ju ett skämt
Du åker RX ser jagMonoshocken spöar SP boggien i komfort vilken dag som helst. Skillanden mellan 05 RX1a och SPn är bortsett från Motorn och boggien. Framdämpare, dyna och styrhöjare/styre. Samma chassie i övrigt , Fixar man till körställningen med höjare + lite extra i dynan så har inte SPn mkt att tillföra.
Motor mässigt är det natt och dag... Sen så snurrar RX'1ans motor felväg , tack vare nedväxlningen och detta göra att gyrokrafterna blir minde i maskinen och den känns smidigare att köra. Dock så är ingen av dom någon lättviktare när man har fastnat
Viktmässigt är skillnaden mellan SP och RX'1an obefintlig i dessa sammanhang.