handkåpor

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nestander

Välkänd medlem
17 jan 2007
1.364
0
16
Snygga osv är ju som man själv tycker, sen ska väl dom flesta va bra mot kyla såklart. Ju större ju bättre mot kyla, men desto fulare..

Kan tipsa om att www.stenmarksmaskin.se har rätt billiga handtagsskydd.

Smulfen

Aktiv medlem
8 nov 2008
64
0
6
Arjeplog
Powermadd är ju ock ett jävligt bra märke som gör handtagsskydd och dom är ganska stiliga också :) de finns ju också sportech,dom är också stiliga å bra :) det finns också ROX ,dom är också bra å stiliga :) och så finns ju också ufo , dom är väll också bra:)

Andersson

Välkänd medlem
31 jan 2007
1.338
1
16
Kiruna
Kör själv med Sportech kåpor, tycker dom fungerar underbart i samband med handtagsvärmare behöver ALDRIG mer använda tumhandskar vilket jag är sjukt nöjd med. Nu kan man faktiskt använda bromsen medans man kör vilket inte går lika bra med tumhandskar :p

B

Buktholmen

Powermadd är ju ock ett jävligt bra märke som gör handtagsskydd och dom är ganska stiliga också :) de finns ju också sportech,dom är också stiliga å bra :) det finns också ROX ,dom är också bra å stiliga :) och så finns ju också ufo , dom är väll också bra:)
Kan hålla med om att dom är stiliga , men dom är bland dom dyraste .

schizoo

Välkänd medlem
29 okt 2008
148
0
6
polisport är också ett bra märke och dom är då snyggare än ufo,powermadd och Acerbis ,,,, dom skulle ja köpa... dom finns på www.bengansmotor.se kolla där :D
Driver du med mig, jag har letat runt på bengans nu säkert 15 minuter utan att hitta dessa polisport kåpor.. :argh: :mad:
Nog för att jag vet exakt hur dem ser ut och så, men ville mest kolla priset och jämföra med andra internetbutiker.

Personligen så tycker jag inte om Polisport's handskydd pga utseendet, men vem vet, dem kanske är bättre än de flesta andra? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.