Skoterbilder

VändhjuletFTW

Välkänd medlem
20 mar 2008
648
1
16
Malå
Gillar dina bilder skarpt, riktigt schyssta! Men dom skulle bli än bättre om du fick bort den "förbannade" loggan i mitten ;)
Håller med! Förbaskat vackra bilder som får det att pirra till i pungen! :D Men den där loggan är ganska så mycket ivägen.
 

Beasten

Välkänd medlem
26 feb 2007
1.012
0
16
NJURUNDA
Det är jag själv som väljer att lägga dit vattenstämpeln för att minimera det olovliga brukandet av mina bilder :)
den behöver inte vara mitt på bilden, i hörnet räcker gott.....om den nu behövs.Det är ju faktiskt bara bilder på snöskoter. Men du får ju naturligtvis ha den vart du vill, men det är tråkigt att du vill förstöra så fina bilder:beer:
 

oliverandersson

Välkänd medlem
14 jun 2009
2.100
1
36
örnsköldsvik
den behöver inte vara mitt på bilden, i hörnet räcker gott.....om den nu behövs.Det är ju faktiskt bara bilder på snöskoter. Men du får ju naturligtvis ha den vart du vill, men det är tråkigt att du vill förstöra så fina bilder:beer:
men när den sätts i mitten och folk stör sig på den så är risken inte lika stor att folk använder den, skulle han sätta den i hörnet där man inte stör sig på den så mycket så använder folk den istället:)
 
6

600xrs

den behöver inte vara mitt på bilden, i hörnet räcker gott.....om den nu behövs.Det är ju faktiskt bara bilder på snöskoter. Men du får ju naturligtvis ha den vart du vill, men det är tråkigt att du vill förstöra så fina bilder:beer:
Det är deviantart (sidan jag lägger upp bilderna på) som automatiskt lägger den där loggan i mitten av bilder. På andra ställen där jag lägger upp bilder så finns det ingen logga i mitten utan bara min signatur i hörnet, dock i lägre upplösning.
Sen att den 'bara' är skoterbilder, kan säga att jag vet av flera fotografer som fått bilder 'stulna' av både tidningar och internetsidor. Vilket är lite tråkigt då man som fotograf lägger ut en hel del pengar på sin utrustning.
Jag personligen lägger dit loggan av ren vana, oavsett vad det är för bild jag lägger upp.

Sen är det precis som oliverandersson säger, är den i mitten så förstörs bilden, och ingen lär använda bilden till något. Men om det är bilder folk vill använda som bakgrunder så är jag inte omöjlig att skicka iväg en bild i vettig upplösning utan den fula loggan i mitten.
 
6

600xrs

kan lägga in en bild från idag, efter ~15 varv på banan slutade skotern att driva :/

 
6

600xrs

Trist sånt där! Har en kompis som har en x-rs 600 han sprängde oxå kedjehuset i vintras:p
Det som är underhållande är att enda försäljaren av slirdrev är stenmarks, dom ska ha nästan 8500kr för ett, kändes verkligen lockande :)