den behöver inte vara mitt på bilden, i hörnet räcker gott.....om den nu behövs.Det är ju faktiskt bara bilder på snöskoter. Men du får ju naturligtvis ha den vart du vill, men det är tråkigt att du vill förstöra så fina bilder:beer:
Det är deviantart (sidan jag lägger upp bilderna på) som automatiskt lägger den där loggan i mitten av bilder. På andra ställen där jag lägger upp bilder så finns det ingen logga i mitten utan bara min signatur i hörnet, dock i lägre upplösning.
Sen att den 'bara' är skoterbilder, kan säga att jag vet av flera fotografer som fått bilder 'stulna' av både tidningar och internetsidor. Vilket är lite tråkigt då man som fotograf lägger ut en hel del pengar på sin utrustning.
Jag personligen lägger dit loggan av ren vana, oavsett vad det är för bild jag lägger upp.
Sen är det precis som oliverandersson säger, är den i mitten så förstörs bilden, och ingen lär använda bilden till något. Men om det är bilder folk vill använda som bakgrunder så är jag inte omöjlig att skicka iväg en bild i vettig upplösning utan den fula loggan i mitten.