Skoterbilder

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Lite bilder från dagens körning. Mycke snö är de.
Kvalitén är skit då jag drog ner den för att slippa vänta så j*vulskt på denna otroligt sega sida... Finns fler i mitt album om någon är intresserad av att kika. :rolleyes:





 

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Jaja, du får säga till när du ska och köra runt bjästa området :beer:
Om du langar msn i ett pm eller så, då blir de lättare att säga till om de nu skulle hända. För självklrt är de ok om följer, alltid kul med extra folk. :biggrin1:

trevliga bilder var ute själv en sväng nu i kväll, nu är man laddad för att åkte en massa på lördag när det är ljust...
Tackar. Blir nog en tur på lördagen här med. Måste byta rem först bara, den här rundan slaktade den, suck...
 

Frahl

Välkänd medlem
31 dec 2009
471
4
18
Piteå
Det där är inte indyn, fotade en polare bara när han var ute och provkörde sin skidoo. Indyn går ju som en ubåt i snön, måste fixa nåt mer är 22mm kammar så man har nåt att skotta med :D
 

CaccezE

Välkänd medlem
11 dec 2008
1.222
0
16
Piteå
Det där är inte indyn, fotade en polare bara när han var ute och provkörde sin skidoo. Indyn går ju som en ubåt i snön, måste fixa nåt mer är 22mm kammar så man har nåt att skotta med :D
ja har en matta som har 23mm kammar (320x38x23)... xD
 
4

426H

Fint skoterväder i stockholm i helgen. Några bilder från "the jordbro powder bowl" idag. :biggrin1:






 

Frahl

Välkänd medlem
31 dec 2009
471
4
18
Piteå



Blev en liten tur idag också, synd att man fick mest bara stå och skotta fram indyn så det blev inte så många kort.
 

grop

Välkänd medlem
Lite idolbilder på pärlan hemma på gården. Blev många pinsamma fastkörningar idag. Bland annat då jag skulle rycka fram timmerdoningen som låg under 50cm med snö. Kan säga att jag inte lyckades rycka fram den. Var mycket som satt fast under medarna på den. Den syns sticka upp bredvid vebon.




 

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
426H; det verkar vara nå fel i balanceringen på din skoter..

Den har alltid minst en skida i luften.. :D