Skoterbilder

Metso

Välkänd medlem
3 nov 2008
2.832
2
36
Sundsvall
Bra bilder Metso.

Fast det gröna stället skär sig en aning mot Yamman ;)
Thanks man!

hahah, äntligen kom de, vi satt och bettade på vem och när den kommentaren skulle falla!! :rolleyes:

Själv tycker vi att de matchar väldigt bra, man får nämnligen det bästa av två skotervärldar.. Arctic & Yamaha ;)
 

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Aja nog offtopic nu boys !
Idag blev ännu mer fotografering, men idag hade vi med oss en riktig fotograf med en system kamera. Så nu blir det många bilder, se och njut !

Obs, finns mycket mer bilder från all körning på min pixbox, länk finns i signaturen !





























Lite väl nära där
 
Last edited:

Kirre

Välkänd medlem
15 feb 2010
412
0
16
Lycksele
tänk om phazern kunde ha 120hp som standard. Hade nog varit den ultimata skotern, hoppas dom bygger om den till en 2cylindrig 900 som jag hört talas om :)
 

CaccezE

Välkänd medlem
11 dec 2008
1.222
0
16
Piteå
De var riktigt härligt väder idag iaf:D
Ja hade pulka och råkade hamna i ett sur hål xD



Och här har vi en Rmk som skar igår...
Ja var inte me att dra ut den i flöda men dom lyckade få ut den dit med två andra skotrar som dro:D

 

r0tkiv

Välkänd medlem
25 okt 2007
1.210
0
36
stödE
vad har händ me huven på sista bilen? :p
åkte upp för backen i bakgrunden, vände och skulle åka ner.
men när jag kommer till kanten så kommer en kompis med skidorna i luften från andra hållet och landar på min huv :loco:
 

Ubos

Välkänd medlem
9 nov 2008
232
0
16
Sundsvall
!!!VARNING OFF TOPIC!!! :p

Jag vet hur det känns att stå där och dra! Jag och ett gäng kompisar va på väg hem efter en heldag, och mörkret hade börjat lagt sig när plötsligt en Lynx Ranger Mountain -03a som av någon mycket knepig anleding hade skurit :O, så vi kunde ju givetvis inte låta bli att stanna och hjälpa denna kille och nog roligt va ju det, men att det va 20cm vatten va mindre kul :p