Skoterbilder

k-len

Välkänd medlem
12 jul 2005
8.891
38
48
36
mellansel
www.skoterlon.nu
såg roligt ut. Men vad är det som blir olagligt igentligen? Tycker man ser bilar köra runt med öppna bagage med plankor, cyklar, mopeder och allt möjligt hela tiden . Vad vad det som gjorde detta så olagligt?
 

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
såg roligt ut. Men vad är det som blir olagligt igentligen? Tycker man ser bilar köra runt med öppna bagage med plankor, cyklar, mopeder och allt möjligt hela tiden . Vad vad det som gjorde detta så olagligt?
Killens stora problem är nog att han inte stannade på polismans tecken, utan körde vidare någon minut innan han stannade...
Dessutom syns inte bilens regskylt, vilket den måste göra. Har själv åkt på det då jag skjutsat crossar på crosstället bakom bilen utan att flytta ut skylten. :(
 

meangreen

Aktiv medlem
2 dec 2009
72
0
6
Boliden, Sweden, Sweden
Killens stora problem är nog att han inte stannade på polismans tecken, utan körde vidare någon minut innan han stannade...
Dessutom syns inte bilens regskylt, vilket den måste göra. Har själv åkt på det då jag skjutsat crossar på crosstället bakom bilen utan att flytta ut skylten. :(
Även om han påstod att den var lastsäkrad så är det tveksamt om det var reglementsenligt utfört... :)
 

J.Eriksson

Välkänd medlem
30 apr 2010
986
1
16
Boden
Dessutom syns inte bilens regskylt, vilket den måste göra. Har själv åkt på det då jag skjutsat crossar på crosstället bakom bilen utan att flytta ut skylten. :(
Men på vintern och med all snörök är de inte många regskyltar som syns, kan man få böter för de?!
 

MikesterM

Medlem
7 sept 2010
36
0
1
Härnösand
Efter en hel helgs bus i lössnön så blir det in i garaget igen.
Gjorde en klassiker också, när jag för en gång skull kom ihåg systemkameran, så hade jag glömt batteriet hemma i laddaren.

Så det fick bli en mobilkamera istället. :bigsmile:
 

Attachments