hur många har hunnit med premiärturen?

R

Robin

Första turen skedde igår med nya bruksmaskinen, dock ingen bärighet alls i snön så det är bara att vänta lite till.

vizzla

Aktiv medlem
9 jan 2008
66
0
6
Kiruna
Vart ute på gån och mätte 42cm snö.. (Kiruna) men man vill andå inte köra sönder skojjtrarna när det inte finns nån grund...rakt ner i backen..men ett gått tecken iaf..:)..
premiär snart läre bli.

Stins1!

Välkänd medlem
15 mar 2008
5.264
10
36
Sundsvall
Hade min riktiga första tur idag. Vi har väll ca 15cm snö där de inte har drivit åsså hitta ja en stor och fin driva att fördriva lite tid i. Gud vad man längtar tills de kommer mer snö :D

_Tobbe_

Välkänd medlem
10 aug 2007
426
0
16
Ljusdal
Var ut en sväng idag. Blev typ bara en kilometer bara. 10-15 cm snö men bara puder så man gick igenom på en gång. Hoppas på bättre före snart.
Men det var lite mer snurr i Polarisen än vad det var i Lynxen jag hade förra året :D

Windahl

Aktiv medlem
17 okt 2005
60
0
6
36
Jokkmokk/Boden
var ut en sväng i lördags blev väl en 6-7 km . . kallt som fan o svin tråkigt o snurra runt på sjöar.. men. . känslan att få köra igen.. mumma ;)

R

rotax=)

var och körde upp en tank igår;>men mer snö för köra på lederna fick böka som en jude för att komma ut fullt rötter och stubbar sved i hjärtat när man körde över dom:bawling::argh:hehe

moparman

Välkänd medlem
7 jul 2007
398
0
16
Örrbacken (Docksta/ö-vik)
Tänkte starta å vamköra i lördags.... Sen ta en liten tur... Efter tre drag i startsnöret så gick det AV... Fan så irriterande, men det kommer ju flera helger så det är ju bara å byta, eller lägga sig i fosterställning å gråta... :bawling: :argh: :eviltongue:

Joola

Välkänd medlem
25 aug 2008
230
0
16
Västerås
Jag tror jag har tagit den kortaste premiären... Fram och tillbaka på en 25 meter lång parkeringsplats med lite snö på. Var och varmkörde skotern vid garaget och var bara tvungen att få känna klippet i maskin.=)

Men nu är ju snön borta från backen så det blir nog inge mer innan premiären i Lofsdalen kring luciahelgen.

Man vill ju bara få stäcka ut.

Bounty

Välkänd medlem
9 dec 2007
122
0
6
Avesta
Jag tror jag har tagit den kortaste premiären... Fram och tillbaka på en 25 meter lång parkeringsplats med lite snö på. Var och varmkörde skotern vid garaget och var bara tvungen att få känna klippet i maskin.=)

Men nu är ju snön borta från backen så det blir nog inge mer innan premiären i Lofsdalen kring luciahelgen.

Man vill ju bara få stäcka ut.

Åker oxå upp till Lofsdalen/Glöte vid luciahelgen, kanske ses efter nån led :rock: