hur många har hunnit med premiärturen?

sp4x

Välkänd medlem
22 feb 2006
1.074
0
36
Östersund
har hunnit med premiärturen, första fastkörningen och första olyckan...

där sista... ute och kört hela dagen, 6h!!! på väg hem, 1km kvar så lurar en sten under snön, det tar tvärstopp, jag drar en frivolt över styret och trailingarmen trasig... behöver en ny så jag kan iväg å köra igen! :D

berrob

Välkänd medlem
25 jul 2007
3.324
1
36
Luleå
Ser ut som ni fått en del snö.. man är så sugen på att gasa , men isarna är ännu dåliga och i skoten går det ju som på bilden :-(

Tranan

Aktiv medlem
1 dec 2008
70
0
6
Kalix
Ja i söndags blev det en längre tur, gick finfint att köra. Så nu är det bara o be till snögudarna att dom ska vara mer givmilda :D

D

Deleted member 9532

Det är bara jag som inte får köra skoter:bawling:

David Mach Z

Välkänd medlem
2 feb 2006
2.057
41
48
Burträsk / Storuman
ja idag har det blivit lite drygt 5 mil med skotern men jag drog sladden nästan hela tiden så det blev inte så mkt lekande men man vill ju få lederna bra så det blir fint till nyår. Första turen blev för ca 1,5 v sedan.

Erib

Välkänd medlem
30 okt 2008
1.430
1
16
Orsa
va ut och åkte för 4 timmar sen :) mycket snö och mer håller det på att komma as we speak :p ska ut och leka riktigt till helgen.

Polaris_Glenne

Välkänd medlem
11 okt 2006
1.905
0
36
sundsvall
Får se till helgen.. med lite tur kanske man köper skoter innan helgen så då måste man ju ut och prova nu när det har kommit relativt med snö :)

Abos

Välkänd medlem
8 aug 2008
365
0
16
Örnsköldsvik
Änteligen har man fått köra!! sen man har mekat sen september! (tagit lång tid för att få hem saker och dels att de ska göras å)

körde en sväng ner på lägdan men på lörda kanske en längre sväng! :D

Nisse_XC700

Aktiv medlem
8 sept 2008
52
0
1
Avesta
Har hunnit med premiärturen den 22 november här i avesta, men det har snöat och så slutar det och tinar bort sen snöar det igen, så har det vart typ 10 ggr än så länge... men det gick att åka på mittremsan ute på vägen här iaf och så har jag tagit skotern till jobbet en dag, 3 mil har jag då åkt än så länge :)

Bergmann

Välkänd medlem
18 aug 2008
566
0
16
Ånge, Sweden
har kört lite grann på en lägde. men idag var första ricktiga turen. vart väl en kanske 2-3mil =) mycket nöjd med skotern än så länge förutom att magnapullen började *****s lite!