Ännu värre är väl att det är platt. Även om han kommit varvet runt så hade ju skotern blivit mos i alla fall. Sov han på fysiklektionerna?hahahah fan va smart kille och prova bf me en trippel...
Ännu värre är väl att det är platt. Även om han kommit varvet runt så hade ju skotern blivit mos i alla fall. Sov han på fysiklektionerna?hahahah fan va smart kille och prova bf me en trippel...
Kunde inte hålla mig.hahahah fan va smart kille och prova bf me en trippel...
nå ska din gå sådär. vad har du för matta?varför går inte min sådär
Du ska bara ha dom sista bokstäverna/siffrorna med som är HR07yGBUsEsTest av skotern efter ihopmontering igen.
EDIT: Nu lägger jag ner det här, blir ju bara en vit ruta
Gillar o titta bakåtTestar skotern efter förlängning m.m. Höjde den för mycket där bak så skidtrycket är ENORMT just nu.
FILM
:laugh: Japp, väntade på en polare sen så ville jag se om skidorna lyfte :argh:Gillar o titta bakåt
Det också nu när mattan sticker ut ca 15cm utanför tunneln :evil:Spanar väll in snusprutet
Visst är de väll Fredde Jakobsson som kör, vart lite osäker ett tag? :hmmmm:Filmade detta förra helgen. En polare som kör lite på vattnet!
Finns i HD kvalité!
youtube har blivit en j-ä-v-l-a skitsida sen dom där upphovsrättslagarna kom till.**Filmen funkar inte längre**
Youtube ville inte att jag skulle ha med den låten
du blev kär i mm:en va?Jag har gått och blivit kär när jag såg den här filmen:
Ni lär förstå varför