stackarn :/ nog kan man då kör några veckor te härMycket trevligt med film nu när det är slut kört för den här vintern...
stackarn :/ nog kan man då kör några veckor te härMycket trevligt med film nu när det är slut kört för den här vintern...
Aa, tror jag har sett den på andra ställen ocksåJo, det stämmer nog. Den kanske har varit uppe i flera tråder till och med? :hmmmm:
Ok, då har vi kommit fram till det.Aa, tror jag har sett den på andra ställen också
Allt är runtikring därhaha grett bra körning vi kanske skulle kört ilag nån gång! e de mesta på penningkeisen? g-vattnet?
Har Summiten turbo? För visst är det en hederlig tvåtaktssumit med där?Yamafest 2009. Boulder Mountain - Revelstoke
Vad jag har förstått av vad jag har läst å hittat om de här klippet så var det en Summit 800 utan turbo. Men med mkt mkt mod i övrigt.Har Summiten turbo? För visst är det en hederlig tvåtaktssumit med där?
lite av vinterns åkning
Plasten där gånggärnet för huven sitter sprack och sidokåpan trycktes in, inget mer vad jag såg då, ska hämta hem skotern nu i helgen och kolla riktigt.hur gick det med skotern i slutet ? xD
Murphys lag, lagen om alltings jävlighet.Enda trädet där, och skotern var tvungen att åka in i den.