Det är iaf Burandt som kör ut arctiven ur släpetÄr de killarna från Slednecks?
Det är iaf Burandt som kör ut arctiven ur släpetÄr de killarna från Slednecks?
Skönt filmat! :rock:Lite annat än snöskoter Men jag va ut idag och körde min rc båt och kom på att jag skulle tejpa fast mobilen och filma lite Och det vart kanon. Tur att man inte volta också.
http://www.youtube.com/watch?v=Sf9D_jR8_FY
Ska prova det nästa gångMen vänd kameran framåt ffs =P
Tack tyckte den vart bra. Nästa gång blire att filma framåtSkönt filmat! :rock:
Sånna där garv alltså, man kan sitta i fikarummet på jobbet och helt plötsligt börjar nån person med ett sånt garv att skratta åt ett skämt varpå hela rummet tystnar eftersom det verkligen avbryter alla och det blir en lätt tryckt tystnad under en kort tid efter... Ja jag har jobbat med några ett par gånger Kan tänka mig att de ska va lagomt irriterande att t.ex köra fast och direkt höra ett sånt illgarvHitta en till film med någon som skrattar sådär lämpligt irriterande. :laugh:
Hitta en till film med någon som skrattar sådär lämpligt irriterande. :laugh:
*Film*
Haha det var fan det sämsta jag sett! Men snyggt hopp dock :laugh:
Haha ja, inte skulle man bli glad när man stannat skotern och hör det dära. :argh:Sånna där garv alltså, man kan sitta i fikarummet på jobbet och helt plötsligt börjar nån person med ett sånt garv att skratta åt ett skämt varpå hela rummet tystnar eftersom det verkligen avbryter alla och det blir en lätt tryckt tystnad under en kort tid efter... Ja jag har jobbat med några ett par gånger Kan tänka mig att de ska va lagomt irriterande att t.ex köra fast och direkt höra ett sånt illgarv
joo, fick för mycket mothugg men lägger kanske upp en bättre senare.haha tog du bort filmen? jag som la den som favorit
250+ hk trippel och den låter mindre än vad en 600cc på 118hk gör med en leva om burk.kan inte sluta lyssna på filmen
FILM !
Trippel ljudet är sååååååååå mycket manligare än vad en 2cylindrig gör med en jobbig burk250+ hk trippel och den låter mindre än vad en 600cc på 118hk gör med en leva om burk.
Det är ett riktigt monster det där. I stort sett bara nedre delen av blocket som är standard