Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Bamsegrill

Välkänd medlem
24 okt 2007
2.374
1
38
Östersund / Stora Blåsjön
Hitta en till film med någon som skrattar sådär lämpligt irriterande. :laugh:
Sånna där garv alltså, man kan sitta i fikarummet på jobbet och helt plötsligt börjar nån person med ett sånt garv att skratta åt ett skämt varpå hela rummet tystnar eftersom det verkligen avbryter alla och det blir en lätt tryckt tystnad under en kort tid efter... Ja jag har jobbat med några ett par gånger :p Kan tänka mig att de ska va lagomt irriterande att t.ex köra fast och direkt höra ett sånt illgarv :rolleyes:

C-West

Välkänd medlem
5 aug 2007
1.208
1
38
33
Örnsköldsvik
Hitta en till film med någon som skrattar sådär lämpligt irriterande. :laugh:
*Film*

Haha, var det fulaste skrattet jag har hört:laugh: Håller med Bamsegrill med det att höra det där skrattet efter man kört fast, hade det varit jag som kört fast där så hade man fan mulat han;)

Lubsor

Välkänd medlem
5 jan 2008
1.000
0
16
Bjästa/ Örnsköldsvik
Sånna där garv alltså, man kan sitta i fikarummet på jobbet och helt plötsligt börjar nån person med ett sånt garv att skratta åt ett skämt varpå hela rummet tystnar eftersom det verkligen avbryter alla och det blir en lätt tryckt tystnad under en kort tid efter... Ja jag har jobbat med några ett par gånger :p Kan tänka mig att de ska va lagomt irriterande att t.ex köra fast och direkt höra ett sånt illgarv :rolleyes:
Haha ja, inte skulle man bli glad när man stannat skotern och hör det dära. :argh:
Sen då att han drar snor mellan skratten eller vad han nu gör, det är ju pricken över i tycker jag. :laugh:

Undie

Välkänd medlem
16 dec 2005
3.280
125
63
50
Orsa
bra film... helt kolsvart film på en bluddrande yamaha..... riktigt bra film må jag säga =)

Nordmarken

Aktiv medlem
16 jan 2009
84
0
6
stodd ju att filmen var dålig och skotern var kall:mad:
men skit i det, jag kan försöka att fixa bättre bilder samt film på den när den är VARM&GOO:rock:

Jimmy

Välkänd medlem
13 okt 2006
3.212
0
36
43
Kiruna
250+ hk trippel och den låter mindre än vad en 600cc på 118hk gör med en leva om burk. ;)

Det är ett riktigt monster det där. I stort sett bara nedre delen av blocket som är standard ;)
Trippel ljudet är sååååååååå mycket manligare än vad en 2cylindrig gör med en jobbig burk:D