Har säkert varit uppe tidigare, men den e sååå .....fin!
http://www.youtube.com/watch?v=MKn9kOtVgEg&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=MKn9kOtVgEg&feature=related
Senast redigerad av en moderator:
Läcker film.
Någon mer än jag som tycker att hans skidor pekar åt olika håll..
Förmodlingen sista gången också? :laugh::laugh:men det va första gången jag prova på öppet vatten.
Bara jag som reagrear på hur han uttalar "ski doo" i slutet? eller säjer man så?Tihi.
ajdå, jag vet att det är bra djupt där Lurade över svärmor i den där bäcken i påskas...Första turen för denna vinter slutade inte så bra för mig Skulle prova att åka på vatten i ett myrhål vi hitta och hade för lite fart och luta mig för mycket bakåt så den reste sig rätt upp Det va fan lite läskigt för det va fan bottenlöst där jag hade vatten upp till axlarna och jag bottna inte ändå och jag är 194cm lång. Tur så haka skidorna på skotern i kanten så den sjönk inte. Den stod rätt upp och vattenytan gick typ vid huven så jag klara mig med bara en blöt dyna
Och ja jag vet att det ser klantigt ut men det va första gången jag prova på öppet vatten.
Och av nån anledning så försvann ljudet på kompisens skit kamera just när jag va på vattnet.
Ja vet ser skit löjligt ut. Jo skulle tagit mer fart men men trodde den skulle orka paddla igång i vattnetHehe ser VÄLDIGT klumpigt ut Skämt å sido, de va ju första gången? Men jag skulle tagit mer fart om de va första gången, jag va så spänd så jag varvade ganska bra första gången jag testade
Hur kan du veta vart vi va? :hmmmm:ajdå, jag vet att det är bra djupt där Lurade över svärmor i den där bäcken i påskas...
Hoppas allt gick bra och du inte frös ihjäl... synd på vädret också...
Såg bilarna på "högsta" och har man kört skoter i 20 år i Gördalen så känner man igen sigHur kan du veta vart vi va? :hmmmm:
Jag frös faktiskt ingenting konstigt nog fast jag va pissblöt upp till axlarna
Ljudet försvinner på vissa digitalkameror när man zoomarOch av nån anledning så försvann ljudet på kompisens skit kamera just när jag va på vattnet.
jaha det va som fan undrar hur djupt de är där egentligen.Såg bilarna på "högsta" och har man kört skoter i 20 år i Gördalen så känner man igen sig
Jag ska inte säga något ot länstyrelsen
Haha lite jobbigt att ha på sig hjälmen när man har så där mycket skägg som Dan Da Vidoff har vid 1:3410 plus grader ute...nu mår jag seriöst dåligt!:Cry:
FILM !
Han lär ha potential att bli en riktig "Thomas wassberg":lol:Haha lite jobbigt att ha på sig hjälmen när man har så där mycket skägg som Dan Da Vidoff har vid 1:34