Tack! en längre film kommer.. än så länge har jag klippt ihop 30min.. men har en resa till kolåsen och en till riksgränsen kvar... efter det så blir det releasegoliath:
riktigt nice film
hoppas på längre verson
Tack! en längre film kommer.. än så länge har jag klippt ihop 30min.. men har en resa till kolåsen och en till riksgränsen kvar... efter det så blir det releasegoliath:
riktigt nice film
hoppas på längre verson
Är du mycket och kör i Lofsdalen?ja de va sjukt vackert just den sekvensen är från lofsdalen...
nja... nån gång per säsong är man väl där...Är du mycket och kör i Lofsdalen?
MXZ:an där verkade gå hårt Ser att de var borrat ventilationshål i variatorkåpan och funderar på göra så själv på min lynx då variatorn blir gode varm. Undrar bara om de gör nån skillnad?2 klipp från idag, 1a klippet ett oredigerat och andra klippet är ihopklippt från hela dagen!
MXZ 700, med lite smått och gott under huven
*film
*film
Den går nog utta hel*ette.. Jodå de e nog skillnadMXZ:an där verkade gå hårt Ser att de var borrat ventilationshål i variatorkåpan och funderar på göra så själv på min lynx då variatorn blir gode varm. Undrar bara om de gör nån skillnad?
Ja han ville vila lite..Haha.. Såg ut som att killen vid 1:42 blev lite trött
hehe jorå är klipp från säsongens filmer med de vurpor vi gjort..jag hoppas att det bara är klipp från då det går dåligt, för *Piiiip* vad ni ramlar av mycket