Skit i skotrar. Min tjej ska kunna hantera en traktor och en hembrännare. En grävmaskin är bonus.En sån tjej sku man haft brutalt
Min film Vad är de du vill se från tävlingen?Ska du se på nån som kan åka på vattnet skaru kolla på denna
[video=youtube;5Y_tm_pz2yo]http://www.youtube.com/watch?v=5Y_tm_pz2yo[/video]
Hoppas de lägger upp nån från skotertävlingen med
http://en.wikipedia.org/wiki/Dunning–Kruger_effectnu kanske det är svårkört med en stark 4 takt turbo, men jag tycker det mest såg ut som jag satt å kollade på nästan nybörjare, ramlade av skotern i de flesta och mesta situationer. ska kanske inte säga så mycket då jag inte kört sådana höjder och lutningar själv men har man lyckats få pengar till att göra en film om ens körande ska man väll kunna köra lite mer än rakt fram på rullen, eller?
Hehe jag hade det i huvudet, läste om det för några veckor sen och har bara väntat på att få droppa den kommentaren i ett argument.hahaha och detta hade du i huvudet bara liggandes
fast ja vet inte om det var en pik mot mig lr de i filmen
men ett tillägg som kanske inte framgick i första så tycker jag bara att det ser nybörjaraktigt ut av de som kör yama turbosarna. om någon själv har en sådan skoter kan de gärna skriva va de tycker om frågan
Har inte hittat nån film med skotertävlingen från åselemarknad i år, såg att han hade hjälmkamera, och sedan måste väll nån ha filmat den med?Min film Vad är de du vill se från tävlingen?
Jo kan hålla med lite om de faktiskt, är inte heller så erfaren på att köra i den miljö dom har men visst känns de som att dom är lite klantiga ibland. Men tycker ljudet från fyrtaktarna är så jääääkla härligtnu kanske det är svårkört med en stark 4 takt turbo, men jag tycker det mest såg ut som jag satt å kollade på nästan nybörjare, ramlade av skotern i de flesta och mesta situationer. ska kanske inte säga så mycket då jag inte kört sådana höjder och lutningar själv men har man lyckats få pengar till att göra en film om ens körande ska man väll kunna köra lite mer än rakt fram på rullen, eller?
Äger inte en sån skoter men har provat. Dom är tunga men går utav helvete, man får hålla i sig.hahaha och detta hade du i huvudet bara liggandes
fast ja vet inte om det var en pik mot mig lr de i filmen
men ett tillägg som kanske inte framgick i första så tycker jag bara att det ser nybörjaraktigt ut av de som kör yama turbosarna. om någon själv har en sådan skoter kan de gärna skriva va de tycker om frågan
Var med och tävlade i Åsele också Men flickvännen filmade alla race med min kamera tror jag, är det någon speciell du vill se?Har inte hittat nån film med skotertävlingen från åselemarknad i år, såg att han hade hjälmkamera, och sedan måste väll nån ha filmat den med?
Ja den var rätt nice, har för mig han gjorde en liten seger runda som inte var med där. men jag kanske har felVar med och tävlade i Åsele också Men flickvännen filmade alla race med min kamera tror jag, är det någon speciell du vill se?
Här har du ett klipp på Dennis från Åselemarknaden http://www.youtube.com/watch?v=YZBTcZLMuG4