Där såg det ju gode mysigt ut att köra Om man frågar får man kanske veta vad detta härliga ställe i Gällivare trakterna kallas?Gjorde en snabb film från förra helgen.
Är inte dom där hanskarna jävligt kall när man kör fast? Har haft liknande på jobbet och dom tålde då varken vind eller vattenGjorde en snabb film från förra helgen.
Det är en bit utanför Gällivare mot nattavara.Där såg det ju gode mysigt ut att köra Om man frågar får man kanske veta vad detta härliga ställe i Gällivare trakterna kallas?
Har ett par tunna klim handskar och arbetshandskarna är då mkt varmare, sen har jag ett par tjocka scotthandskar när man inte lekerÄr inte dom där hanskarna jävligt kall när man kör fast? Har haft liknande på jobbet och dom tålde då varken vind eller vatten
jävlar vilket härligt ställe dem är och kör på!![video=youtube;43wRn9WYF3w]http://www.youtube.com/watch?v=43wRn9WYF3w[/video] Något liknande som händer i min skalle när jag sover
Såg riktigt trevligt ut det dära du!snörde ihop en lite film från några dagars körande!
Visst är det hans chassin som är byggda i kolfiber?
Tveksamt om han gör sig av med kolfiber-skippen dockSå Cory Micku har bytt till A-C? Där ser man