Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Bara jag som tycker att RR är överskattat? Tacka vet jag "amatörfilmer".. vem som helst kan göra en bra film med sponsorer till tänderna..

arjeplogarn

Välkänd medlem
11 mar 2008
3.792
3
38
Residenset
Bara jag som tycker att RR är överskattat? Tacka vet jag "amatörfilmer".. vem som helst kan göra en bra film med sponsorer till tänderna..
Håller inte med. Skoteråkning och skoterfilmande är en materialsport. Jag tycker att filmserien går från klarhet till klarhet. Vissa av scenerna är definitivt stilbildande. Hur innovativt och väl genomfört är det inte när dem är med bilen på leden och kör eller filmandet från helikopter, sen är det kul att dem är inne på den gamla skolan med hopp och trix istället för den här backcountrytrenden som har kommit starkt på senare år. Tjejerna skulle haft mer körtid.

__Marcus

Välkänd medlem
16 dec 2008
3.517
35
48
Borlänge
Håller inte med. Skoteråkning och skoterfilmande är en materialsport. Jag tycker att filmserien går från klarhet till klarhet. Vissa av scenerna är definitivt stilbildande. Hur innovativt och väl genomfört är det inte när dem är med bilen på leden och kör eller filmandet från helikopter, sen är det kul att dem är inne på den gamla skolan med hopp och trix istället för den här backcountrytrenden som har kommit starkt på senare år. Tjejerna skulle haft mer körtid.
+1, tycker dom är bra, och framför allt..
Dom bjuder oss att se filmerna gratis!

Sen är det väl egentligen en amatörfilm. Vad jag hört så jobbar väl alla grabbarna, förutom Bodin och Berggren kanske, jag vet inte..
Proffsigt filmad ja, men inte tror jag Grimborg tjänar nåt särskilt på just RR.

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Första gången jag var där men d var grym åkning :) vi åkte så långt ner d gick sen upp igen :)
Ja, riktigt bra för att vara så tidigt på säsongen. Ville dit igen (speciellt som det ska komma mer snö till helgen) men hittade inget boende nu i mellandagarna. Drar till Jorm istället nu ikväll och hoppas det är skapligt iaf.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

Rmkpro

Aktiv medlem
17 dec 2013
70
0
6
Ja, riktigt bra för att vara så tidigt på säsongen. Ville dit igen (speciellt som det ska komma mer snö till helgen) men hittade inget boende nu i mellandagarna. Drar till Jorm istället nu ikväll och hoppas det är skapligt iaf.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk
Du får meddela hur det är där uppe ska dit på söndag jag:bigsmile: hoppas det inte töat bara