Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Leafo

Välkänd medlem
7 dec 2012
982
1
16
Strängnäs, Messlingen
Dessutom var den inte så förbannat lång som andra filmer kan vara.
Det är det som är det svåra tycker jag - att hålla det intressant. Handlar om att klippa mycket hårdare än vad man tror oftast.

T.ex. senaste filmen: ca 25 timmar råmaterial från kameror, blev ca 45 minuter sorterade "bra" klipp, blev ca 4 minuter färdig film.

Sent from my GT-I9295 using Tapatalk

bonkarn88

Välkänd medlem
13 aug 2011
418
1
16
jämtland
Bonkarn de där såg härligt ut! 5/5 gastummar upp. Känner igen mig i ditt intro! =D

Men du måste nog hittat det trädglesaste område i Sverige. Eller har du varit å avverkat i sommar? ;)

haha tackar! Näe då! Man har ju sina smultronställen seru! :p vurpan från börjar där så slet ja av ett ligament i knät! Så ingen körning ihelgen! :(

MattiasElg

Välkänd medlem
15 sept 2012
696
0
16
Ånge
Måste säga att Slednez fått till bra klass på nya rullen!

[video=youtube;kmgSLYGr-uU]http://www.youtube.com/watch?v=kmgSLYGr-uU[/video]

A

AssaultRMK

Bara jag som inte fattar kopplingen till varför de har klippt in material från någon amerikansk skoterfilm mitt i allt?

Robin.

Välkänd medlem
4 dec 2013
160
0
16
Bara jag som inte fattar kopplingen till varför de har klippt in material från någon amerikansk skoterfilm mitt i allt?
Det är Alpine Assassins som är med i filmen och dem är med pga att dem har börjat samarbeta med varandra.
Minns jag rätt så ska några från slednez gänget fara till ett litet avsides ställe kallat USA nu i vinter och filma sig lite,så vi kommer mest troligt få se lite material därifrån i nästa film! :)

Rundvikarn

Välkänd medlem
Det är Alpine Assassins som är med i filmen och dem är med pga att dem har börjat samarbeta med varandra.
Minns jag rätt så ska några från slednez gänget fara till ett litet avsides ställe kallat USA nu i vinter och filma sig lite,så vi kommer mest troligt få se lite material därifrån i nästa film! :)
Måste vara drygt att fara så långt från civilisationen bara för att filma......

1337_Anton

Aktiv medlem
2 nov 2010
98
0
6
Hpda
[video=youtube;g0kPsLUHFi0]http://www.youtube.com/watch?v=g0kPsLUHFi0[/video] Säkert dykt upp här förr, inte jag som kör men den var riktigt grym :)

Ante4wd

Välkänd medlem
20 aug 2008
1.012
1
16
Lycksele
1337_Anton: Snygg film.......... MEN.....En skoterfilm utan motorljud är som en porrfilm utan bild!! :)

Edit: Såg nu att det inte var du som körde!!