Youtube : Här samlar vi sköna SKOTERfilmer.

Svanb3rg

Medlem
11 jan 2014
6
0
1
Luleå
Måste säga att Slednez fått till bra klass på nya rullen!

[video=youtube;kmgSLYGr-uU]http://www.youtube.com/watch?v=kmgSLYGr-uU[/video]
Kan börja med att tacka så mycket för den positiva feedbacken på filmen, lite snabbt om den så är den resultatet av 14 månaders filmning. 9800 klipp varav ca 750 kom förbi klippbordet, vi tillbringade bla. 7 dagar i Riksgränsen med 95% pissväder, annars hade det blivit ännu bättre...inför årets film lägger vi fjällenkrutet ca en månad senare.
Och som Robin. skrev så ska några i teamet åka över och köra med Alpine Assassins i USA redan i Mars, detta för ett fortsatt samarbete vilket kommer att vara med i våran och deras nästa rulle.
Dock kommer inte jag följa med..mest pga. att jag inte är skillad nog ;) även om jag är lika gammal som AA-gubbarna :)
Vi kommer även försöka leverera kortare "klipp" nästan månadsvis för att hålla ångan uppe :)

//Fredrik

1337_Anton

Aktiv medlem
2 nov 2010
98
0
6
Hpda
1337_Anton: Snygg film.......... MEN.....En skoterfilm utan motorljud är som en porrfilm utan bild!! :)

Edit: Såg nu att det inte var du som körde!!
Haha, håller faktiskt med dig helt, spelar ingen roll om han har lite musik i bakgrunden men motorljudet ska då vara med :)

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Kan börja med att tacka så mycket för den positiva feedbacken på filmen, lite snabbt om den så är den resultatet av 14 månaders filmning. 9800 klipp varav ca 750 kom förbi klippbordet, vi tillbringade bla. 7 dagar i Riksgränsen med 95% pissväder, annars hade det blivit ännu bättre...inför årets film lägger vi fjällenkrutet ca en månad senare.
Och som Robin. skrev så ska några i teamet åka över och köra med Alpine Assassins i USA redan i Mars, detta för ett fortsatt samarbete vilket kommer att vara med i våran och deras nästa rulle.
Dock kommer inte jag följa med..mest pga. att jag inte är skillad nog ;) även om jag är lika gammal som AA-gubbarna :)
Vi kommer även försöka leverera kortare "klipp" nästan månadsvis för att hålla ångan uppe :)

//Fredrik
Ge mer tid åt tjejer som kör! Tycker det är så synd i filmer att tjejer oftast bara får vara med 1-2 klipp sen är det slut å det är över på 10-15 sek. Nu vet jag inte hur mycket dom är med å filmar. Men ändå :)

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Ge mer tid åt tjejer som kör! Tycker det är så synd i filmer att tjejer oftast bara får vara med 1-2 klipp sen är det slut å det är över på 10-15 sek. Nu vet jag inte hur mycket dom är med å filmar. Men ändå :)
Och när dom väl är med så är det bäst att vara lättklädda.....

callahan

Välkänd medlem
12 okt 2011
548
0
16
umeå
typ bara i ruffriders en tjej har bikini? har inte sett slednez dock så vet inte hur det var i den?
tycker det är löjligt att maria sandberg får så många stora sponsorer, enbart för att hon kör skoter i bikini, för det finns säkert 100tals andra tjejer som är bättre på att köra skoter.
eller är det bara jag?
missförstå mig inte, jag vill inte klanka ner på hon

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
Uppmärksamhet? Det drar tittare tydligen annars hade det aldrig förekommit. Och ju mer tittare ju nöjdare blir sponsorerna. Klart dom tar med det ifall en tjej ställer upp att köra halvvaken så dom kan göra sponsorer lite mer nöjda samt kanske tjäna nån krona extra på det...

Sen klagar jag ju inte om det skulle vara så(är ju trotsallt kille som gillar att titta).., men ska ju inte vara övervägande av det heller då blir det bara tråkigt :)

Varför tror du att det är så?

m0ngoloid

Välkänd medlem
13 aug 2010
5.346
2
38
Norsjö
typ bara i ruffriders en tjej har bikini? har inte sett slednez dock så vet inte hur det var i den?
tycker det är löjligt att maria sandberg får så många stora sponsorer, enbart för att hon kör skoter i bikini, för det finns säkert 100tals andra tjejer som är bättre på att köra skoter.
eller är det bara jag?
missförstå mig inte, jag vill inte klanka ner på hon
Är inte så i slednez om jag minns rätt (såg den igår...).. Bara i ruffriders som jag har sett det . Att en tjej kör i bara bh... Nu brukar det ju förekomma i slednecks också fast dom tjejerna kör inte skoter och är inte en "karaktär" i filmen heller.

westermark

Välkänd medlem
8 mar 2009
708
0
16
Skeå
Tycker det är så löjligt att ta med lättklädda tjejer i skoterfilmer, man ser ju filmen för att man vill se bra skoterkörning ffs.. Jag skulle inte kalla mej feminist men vafan, dom borde skaffa lite självrespekt.

Mjohansson

Välkänd medlem
8 okt 2008
396
0
16
Denna dallager som hoppar i ruffriders ser man inte så ofta. Varför? Jo hon kör med kläderna på. Lite fel prio av filmmakaren där, tycker jag.