Kan börja med att tacka så mycket för den positiva feedbacken på filmen, lite snabbt om den så är den resultatet av 14 månaders filmning. 9800 klipp varav ca 750 kom förbi klippbordet, vi tillbringade bla. 7 dagar i Riksgränsen med 95% pissväder, annars hade det blivit ännu bättre...inför årets film lägger vi fjällenkrutet ca en månad senare.Måste säga att Slednez fått till bra klass på nya rullen!
[video=youtube;kmgSLYGr-uU]http://www.youtube.com/watch?v=kmgSLYGr-uU[/video]
Haha, håller faktiskt med dig helt, spelar ingen roll om han har lite musik i bakgrunden men motorljudet ska då vara med1337_Anton: Snygg film.......... MEN.....En skoterfilm utan motorljud är som en porrfilm utan bild!!
Edit: Såg nu att det inte var du som körde!!
Gäller inte bara den här filmen, men fan japaner verkar vara kass när det gäller att köra skoter.[video]http://youtu.be/4Hlo616qkAo[/video]
En till jappefilm.
Ge mer tid åt tjejer som kör! Tycker det är så synd i filmer att tjejer oftast bara får vara med 1-2 klipp sen är det slut å det är över på 10-15 sek. Nu vet jag inte hur mycket dom är med å filmar. Men ändåKan börja med att tacka så mycket för den positiva feedbacken på filmen, lite snabbt om den så är den resultatet av 14 månaders filmning. 9800 klipp varav ca 750 kom förbi klippbordet, vi tillbringade bla. 7 dagar i Riksgränsen med 95% pissväder, annars hade det blivit ännu bättre...inför årets film lägger vi fjällenkrutet ca en månad senare.
Och som Robin. skrev så ska några i teamet åka över och köra med Alpine Assassins i USA redan i Mars, detta för ett fortsatt samarbete vilket kommer att vara med i våran och deras nästa rulle.
Dock kommer inte jag följa med..mest pga. att jag inte är skillad nog även om jag är lika gammal som AA-gubbarna
Vi kommer även försöka leverera kortare "klipp" nästan månadsvis för att hålla ångan uppe
//Fredrik
Måhända. Men dom har iaf fattat de roliga med skoterfilmer, å de är ju bloopers!!!Gäller inte bara den här filmen, men fan japaner verkar vara kass när det gäller att köra skoter.
Och när dom väl är med så är det bäst att vara lättklädda.....Ge mer tid åt tjejer som kör! Tycker det är så synd i filmer att tjejer oftast bara får vara med 1-2 klipp sen är det slut å det är över på 10-15 sek. Nu vet jag inte hur mycket dom är med å filmar. Men ändå
mäktigt, du ha inte nån projekt tråd? måste ju va sjukt trångt under huvenhttp://www.youtube.com/watch?v=jtkGQBgRwxQ
Min Aktiv Karibo med en wildcat 800 bigbore, psi twin pipes!
En sak är då säker , dom verkar ha jävulst roligtGäller inte bara den här filmen, men fan japaner verkar vara kass när det gäller att köra skoter.
Behöver dom inte alls vara.Och när dom väl är med så är det bäst att vara lättklädda.....
Är inte så i slednez om jag minns rätt (såg den igår...).. Bara i ruffriders som jag har sett det . Att en tjej kör i bara bh... Nu brukar det ju förekomma i slednecks också fast dom tjejerna kör inte skoter och är inte en "karaktär" i filmen heller.typ bara i ruffriders en tjej har bikini? har inte sett slednez dock så vet inte hur det var i den?
tycker det är löjligt att maria sandberg får så många stora sponsorer, enbart för att hon kör skoter i bikini, för det finns säkert 100tals andra tjejer som är bättre på att köra skoter.
eller är det bara jag?
missförstå mig inte, jag vill inte klanka ner på hon