Jag likt många andra här på forumet sitter ofta och fluktar på blocket efter lämpliga objekt. Min känsla som jag hade under sommaren var att priserna på skotrar var väldigt! låga. Jag har aldrig sett så billiga skotrar som just den här sommaren.
Nu under vintern så har priserna gått upp igen men herrejösses vad många skotrar det är till salu. Är 4500 annonser på skotrar normalt i November?
Det känns som om det är många som förköpt sig och sitter med allt för dyra lån.
Är det finanskrisen som gör att folk tvingas sälja eller är det så att hushållen fortfarande har gott om pengar och de säljs för att köpa nytt?
Oavsett så är det ju väldigt bra för oss som inte äger någon dyr maskin men tungt för de som gör....
Nu under vintern så har priserna gått upp igen men herrejösses vad många skotrar det är till salu. Är 4500 annonser på skotrar normalt i November?
Det känns som om det är många som förköpt sig och sitter med allt för dyra lån.
Är det finanskrisen som gör att folk tvingas sälja eller är det så att hushållen fortfarande har gott om pengar och de säljs för att köpa nytt?
Oavsett så är det ju väldigt bra för oss som inte äger någon dyr maskin men tungt för de som gör....