D
Brukar man inte vilja SÄNKA vikten på en skoter? Eller är det jag som inte fattat något?Snöstrumpor på dämparna, allt för att öka vikten.
aaah, nu säger jag inte att jag är DEN bästa föraren av oss här på forumet, men jag är en av dem som inte vill göra de FÖR lätt att köra skoter man utvecklas ju inte mer som förare om man helatiden har den bästa skotern, utan snarare den lite sämre så man tvingas utvecklas som förare för att bli den segrande ur vad de nu är för moment man är ute efter att segra iBrukar man inte vilja SÄNKA vikten på en skoter? Eller är det jag som inte fattat något?
Trevlig skoter annars, ser bra ut! :ciao:
Helt sant, visdomsord det däraaah, nu säger jag inte att jag är DEN bästa föraren av oss här på forumet, men jag är en av dem som inte vill göra de FÖR lätt att köra skoter man utvecklas ju inte mer som förare om man helatiden har den bästa skotern, utan snarare den lite sämre så man tvingas utvecklas som förare för att bli den segrande ur vad de nu är för moment man är ute efter att segra i
har jag inte rätt, vad är mest prestigefyllt. . -
hur som hellst, tack för kommentaren!!
Fan vad smart idé
NASCAR mod, roterad varvräknare för att lättare hållakoll
på toppvarvet.
Hehe vilken udda hjälm, kakmonstret eller?
Udda var den i alla fall, häftigt att du inte lär stöta på nån med likadan hjälmHehe jo, fixade till min gammla hjälm lite :rock:
Finns en i Sleadslayers som har en likadan fast med grönt mudd!Udda var den i alla fall, häftigt att du inte lär stöta på nån med likadan hjälm
Trodde det var den först, men när du säger det så är den ju grön... :bootyshake:Finns en i Sleadslayers som har en likadan fast med grönt mudd!