Bilder på användarnas Yamahas

tonix

Välkänd medlem
24 okt 2006
1.312
1
38
i en väska

Beretta

Välkänd medlem
11 okt 2006
5.518
33
48
Skitsnygg TNitro, lacka bara nitarna på lillhuven framtill svarta också...då jäddrar..

TNytro

Medlem
17 sept 2009
12
0
1
Sant, jag ska fundera på nitarna där fram.
Imorgon på skoterns dag har ni möjlighet att tre turbonytros live på Ntc Data och Fritid i Arvidsjaur. Titta in och snacka lite om ni har vägarna förbi!

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
[/url][/IMG]

Bygget går sakta men säkert frammåt! Fotstegen är så gott som klara, och en ny båge är gjord sen samt förstärkningar ska in under bakdelen på chassiet. Dynan ska kläs helsvart till veckan. Sen kåpan under dynan ska modifieras. Sen en bakre väg med ett litet hål där röret just ska sticka ut. Sen ska det bli svart chassie och kåpan under dynan ska också bli svart. Sen kommer ett litet diod lyse monteras! :)

Lindhaga

Välkänd medlem
19 okt 2009
1.358
1
16
Tänkte lägga en 2 bilder på min Venture 500 2002:a!! Bilderna är från härliga Gällivare trakterna!:rock:

zzaphod

Välkänd medlem
11 feb 2009
130
0
16
Västvärmland
Här är lite bilder på min nylackade Venture Lite, inte riktigt klar med monteringen men snart så!

Blev ny lack på skotern, polerad tunnel, fick gjort nya dekaler hos en kompis som har reklamfirma samt en ny stänklapp.
Sambon hade vissa åsikter om stänklappen men vafasen, nått kul skall man väl ändå få hitta på
;-)

Första bilden är före uppiffningen.

Bilderna blev sådär, tagna inne i garaget men jag skall ta några utomhus bara den blir klar.

Mvh, Peder

Last edited: