fan också, det där är jävligt svårslaget.... suck
fan åxxå... mitt projekt e inte ens klart än... å ja har redan börjat fundera på hur man ska få råd med en turbomatad nytro...
Tack! Ja bytte till silver-blå-silver original sitter det blå-silver-blå...Vilken färg på primär fjädern bytte du till?
Skoter ser kanon bra ut, att det lilla röda kan göra så himla mycket.
Jag håller med föregående talare, riktigt schysst bygge!!! Har de varit reportage om din nytro i våras i någon av skotertidningarna..?
Går det inte ta bort konsollen runt lyktan, så den blir som en phazer? :hmmmm:min multi, tog bort rutan i väntan på Nytroruta:
nja, det är ju luftintag på sidorna om lyset.Går det inte ta bort konsollen runt lyktan, så den blir som en phazer? :hmmmm:
Bara en fundering, isf borde ju någon kanske ha gjort det innan..
Jo den där känner vi igen från en annan blaska... SR nr 4 08/09. GrymmmmJag kör den här iaf. Inget speciellt, men en jävligt trevlig apparat.
http://johan.bolibo.se/sledart meangreen/20081207_7896.jpg
[ironi]nejnej akta med såna där länkar, du kan ju bli avstängd[/ironi]Jo den där känner vi igen från en annan blaska... SR nr 4 08/09. Grymmmm
Är den höjd? För sådär hög är inte farsans Venture 500 XL -99:hmmmm2:, fast dämparna kanske är slutTänkte lägga en 2 bilder på min Venture 500 2002:a!! Bilderna är från härliga Gällivare trakterna!:rock: