Bilder på användarnas Yamahas

bcool

Välkänd medlem
20 mar 2008
5.277
5
38
Luleå
Boomer,

Är den lackad eller wrap'ad?

Min Gade 1,2' ska troligtvis bli wrap'ad vit + kolfiber snart... :whistle:

Om nån undrar så är wrap sån heltäckande självhäftande folie som sitter på många taxibilar samt på en del bussar osv...

Nitroglycerine

Välkänd medlem
20 sept 2008
190
0
6
Skellefteå
Snygg färgsättning där på din Nytro!

Men är rädd för att när du lackerat att den släpper om du får
en touch i kåpan när det är kallt! :)

rickyrickardo

Välkänd medlem
28 feb 2008
1.158
1
38
Boden
Jo men lägger man ner mycket tid blir det bra!! Annars kan man ju vara ute och köra på kvällen, då ser ingen ur risigt det ser ut :lol:!
måste vara ganska mycket man behöver om man ska sätta runt hela skotern och kunna klippa och klistra för att få det snyggt..
var ju riktigt läcker i vit, dock var den ju lackerad:D

Mordecaien

Välkänd medlem
28 jan 2006
376
0
16
Kramfors
Just nu ser det ut såhär, försäsongs-service :)
Det vanliga:
Byta olja, fetta in boggie & framvagn, kolla efter sprickor etc.

Fetta in framvagnen är något jag märkt att många fuskar med. Klart värt att göra det. Grym skillnad på hur fräsch framvagnen är efter några år.
Smådetaljer som att det är reflexer på ena sidan av framvagnen men inte andra beror på att en sten var lite närgången strax innan påsk och jag har inte orkat sätta dit ny reflextejp.

"GPS? Fyfan vad touring!" :cheesy:

Edit: Något jag personligen är nöjd med rent estetiskt är de vita gallren. Vart grymt mycket snyggare med vita galler än svarta.

Attachments

_jonas

Aktiv medlem
16 apr 2009
72
0
6
kalix
Phazern nästan klar dynan ska göras klar och kommer inte ha den formen, Samnt att jag nu stoppat nån dekal lyse osv har även börjat Lacka och frächa upp plast medmera :)