Må säga att det var då en fin Vildkatt
Vildkatten
Jo jag har ju de men vart att handla?metsotnisse de blir bra mycket grymmare. skönare setup på färgen. har du inte funderat på lyktsköldar för det estetiska ? (blir bra mycket snyggare en vårdag)
hör med night_stalker han håller koll på sånt :ciao:Jo jag har ju de men vart att handla?
Måste kolla upp vad eloxeringen går på, om de inte är allt för dyrt så kommer du få se den real to the season :beer:helvete vad grym den skulle bli så .. riktigt skön grönfärg.
skulle fan vara grymt. ha du inte gjort nånting på den motormässigt. pipa variatorkitt osv ? :beer:Måste kolla upp vad eloxeringen går på, om de inte är allt för dyrt så kommer du få se den real to the season :beer:
Näe inte mer än fuel reducer, High flow air intake, och nya kovlar beställda.skulle fan vara grymt. ha du inte gjort nånting på den motormässigt. pipa variatorkitt osv ? :beer:
hur upplevs fuel reducer på den då? varför har du high flow air intake ? .. btw vad fick du ge för kolvarna. original dårå?:hmmmm2:Näe inte mer än fuel reducer, High flow air intake, och nya kovlar beställda.
Har inte kört med reducern än. High flowen tänkte jag höra själv, japp orginal från over there för ~800krhur upplevs fuel reducer på den då? varför har du high flow air intake ? .. btw vad fick du ge för kolvarna. original dårå?:hmmmm2:
Har inte kört med reducern än. High flowen tänkte jag höra själv, japp orginal från over there för ~800kr
Ja vet inte, mer luft = mer power?? Näe used partjasså. jo men varför ska du montera high flowen ?. oj det lät riktigt billigt de. tull osv tillkom inte de ? eller va de "gift" :ciao:
jaha. jag ha för mig att de ska ge mer effekt om man kasta på nån pipa och så. :ciao:Ja vet inte, mer luft = mer power?? Näe used part
Se där en förstörd M7a...:bawling: Mil snyggare orginal!Eller va tror ni om detta?
Haha den är ju bara Photoshopad än så längeSe där en förstörd M7a...:bawling: Mil snyggare orginal!
High flowe tratten ger bättre luft flöde till motorn. Man får 2-5hk botten registret samt bättre gassvar.Ja vet inte, mer luft = mer power?? Näe used part